Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz BlackPriest #174 üzenetére

    nekem, mivel az előző kanyarban még 40 alatt voltam, 10 évre adták meg az orvosi alkalmasságit, úrvezető B szinten. Ehhez képest a páv2, ami taxihoz kell, "kicsit" szigorúbb. A kocsimat két évente bárhol vizsgáztathatom, a taxikat tudtommal taxinak kell évente vizsgáztatni a közlekedési hatóságnál. Rendes (és ez itt hangsúlyos) taxis cégnél ennél sokkal sűrűbben van házi szemle, ahol átnézik az autót és a sofőrt is.

    tehát nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy annak a valószínűsége, hogy rendes taxicégnél kifogásolható állapotú sofőrbe vagy kocsiba fuss bele, kisebb, mint az ubernél, mivel az uberben egy csomó minden nem szabályozott, ergo nem számonkérhető.

    "az utcán elüt egy boyracer jogsi nélkül, akkor tiltsuk be az autózást, mert veszélyforrás": a jogsi nélküli boyracer most is rendszeren kívüli cselekmény, amit büntetnek. az uber pedig rendszerbe iktatná a követelmények jelentős csökkentését, ez a baj. kicsit sarkítva: mintha az uber nem várná el, hogy legyen jogsija a sofőrnek.

    továbbra sem biztos, bekövetkezett eseményekről beszélek, hanem valószínűségekről. a valószínűség pedig az uber ellen szól. uberben utazni egyértelműen kockázatosabb, mint rendes taxis céggel.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák