- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
Új hozzászólás Aktív témák
-
dajkopali
addikt
ez nem ennyire egyszerű
én is nézegettem az árszabásokat, de elég bonyolult
ha a legalacsonyabb kategórát nézzük, ahol a kocsival és a sofőrrel szemben a legkisebb elvárásokat támasztják, ott gyakran olcsóbbak (vagy nagyjából egyárúak) a helyi taxisoknál
de nagyon sokféle kategória és árszabás van
ennek ellenére persze meglepő, hogy az emberek a drágább viteldíjnál is ragaszkodnak az Uberhez
talán annyira jól működik az app, annyi kényelmi funkciója van... nem tudom - meg bár sok helyen van a taxitársaságoknak hasonló mobilos appjuk, messze nincs még mindenhol"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
Vincent_
senior tag
-
FF23
senior tag
-
bambano
titán
szerintem ezek jó hírek. az van bennük leírva, hogy a taxis rendszerbe épített ellenőrzési metódusokkal lehet élni, élnek is, és ki lehet szűrni azokat a taxisokat, akik valamilyen veszélyt jelentenek az utasra nézve (akár úgy, hogy meglopja a fuvardíjon keresztül, akár úgy, hogy bontószökevénnyel taxizik, stb.)
és itt az is látszik, hogy kb. a taxisok 10%-kát kivágták a szolgáltatásból, mert az ellenőrök szerint nem feleltek meg. tehát ebben a rendszerben benne van, hogy a csalók előbb-utóbb repülnek. az, hogy a taxisokban világosan él a tudat, hogy lebuknak, megfelelő visszatartó erő (panoptikonról érdemes olvasni a témában).
ugyanezt a tudatot nem látom garantálva az ubernél, sem azt, hogy hivatásos, a jogi, műszaki és egyéb feltételekhez értő ellenőrök hivatalosan ellenőrizzenek és eltiltsanak bárkit is a személyszállításhoz.
azt meg hiába erőltetitek, hogy majd az utas véleményez, mert nem véleményez. Az utas a szükséges paraméterek töredékét tudja véleményezni, a zömét nem, mert nincs rálátása. Tehát a fogyasztóvédelem az ubernél rosszabb hatékonysággal fog működni, mint a bkk-nál.
érv volt az is, hogy majd esetleg taxisok lépnek be az uberbe is. ez valós lehetőség, viszont ha taxis fog belépni, annak pont ugyanannyi lesz a költsége, mint a többi fuvarszervezős taxisnak, tehát az uberhez asszociált árelőnynek lőttek is. Ebben az esetben az uber nem egy űber személyszállítást szervező, olcsó, egyedi cég lesz, hanem egy n+1. ugyanolyan mint a többi taxis bagázs, aminek kb. egyetlen előnye lesz, hogy bökhetsz egyet a taccsszkrínen, hogy tetszett vagy sem. Ennyitől meg nem kéne hanyatt esni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
tényként el van itt döntve (de magyartalan), hogy az uber attól lesz jó, hogy az utasok véleményezik a sofőrt meg a szolgáltatást. ezt tényként megcáfoltam.
de ugye látjuk, hogyha az, amit én írtam, még nincs tényként eldöntve, akkor az sincs, amit a többiek hoztak fel.
"a ceo szerint nem céljuk olcsóbbnak lenni": ez remek, akkor mennek a levesbe záros határidőn belül.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen