Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • villamos

    őstag

    Sajnos a BKV járműparkjának jelentős része kritikán aluli állapotban van. Köszönhető ez a pénz, és a karbantartás hiányának (ez természetesen nem a dolgozók, és karbantartók hibája, hanem a főnököké, akik lenyúlják a pénzt). Az Úniótól lehetne pénzt kérni (pályázni), és talán még adnának is, de csak fejlesztésekre, az üzemeltetésre és karbantartásra nem.
    Ez a beázás megfigyeléseim szerint az IK 435 -re jellemző, tönkre van menve a csuklót takaró vászon. Néhány járművön cserélték az igaz, de a tetőn lévő szellőző fedélnél is beáznak, meg még ahol lehet. Több járműnél is megfigyelhető, hogy az esővíz a neont takaró műanyag búrában lötyög ide-oda. :DD A régebbi IK 280 -ra ez annyira nem jellemző, kivéve egy pár igen ramaty állapotú járművet. Ezeken inkább a kipufogógáz érezhető az utastérben, és szelelnek össze-vissza, jórészt az ablakok rossz állapota miatt, ahogy rázkódik a jármű, maguktól kinyílnak, némelyiket be sem lehet csukni, mert beszorul. Szépen meg is lehet fázni némelyiken, úgyhogy sapka sál, és réteges öltözködés ajánlott, főleg az ajtók oldalán. ;)
    Nem mintha az alvállalkozók buszai jobbak lennének, a MAN -ok pl totál szét vannak hajtva, (olyan beteg hangja van némelyiknek, hogy meg lehet süketülni rajtuk) ennek az oka véleményem szerint a manuális váltóban kereshető (az Ikarusoknak ugye automata váltója van, és az nem engedi túlpörgetni a motort)

    [ Szerkesztve ]

    Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

Új hozzászólás Aktív témák