Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Duck663 #22 üzenetére

    Nézd, őszintén szólva én speciel az utolsók között leszek, akik az ilyen felskálázó technológiákat használni fogják, én az éles képet szeretem, ha rajtam múlik, kikapcsolom az összes olyan effektet ami az élességet rontja, bloom, motion blur, depth of field, sőt, ha tehetem még az összesfajta AA-t is - a 28" 4K kijelző előnye, hogy akkora a ppi, ami ezt lehetővé teszi, mert az aliasing nem igazán komoly probléma így...

    Szóval engem kevéssé érdekel úgy a DLSS/NIS mint az FSR/RSR, aligha lesz bármelyik bekapcsolva, max nagyon szükség esetén, ha végképp nem lesz elég a kártyám a 4K/60fps-hez...
    Csak az urban legendek bosszantanak... ez nem mesedélután meg népszerűségi verseny, nézz körül a komolyabb tesztelők közt, többségük kimérte, nagyítóval csekkolta, és arra jutott, hogy a felskálázás leggyakoribb felhasználási módozata(4K-képessé tétel) esetén az FSR nemn csinál szemmel észlelhetően rosszabb képet a DLSS2-nél, ráadásul kevesebb és kevésbé látványos artifactok mellett. És igen, minél alacsonyabb a render felbontás, annál jobb a DLSS az FSR-hez képest, de annál kisebb a szükség is a felskálázásra, a leggyengébb DLSS-képes VGA(RTX2060) is simán kinyomja magából a 1080P-t, maximum RT használata mellett lesz kevés az erő, az meg még mindig elég kevés játékban tényező.

    OK, aláírom, a 1440p az határeset, ahhoz legalább egy 2070 szintű VGA kell az újabb AAA játékokban, ami manapság nem túl olcsó(igaz, új korában se volt az), cserébe a népszerűbb film-formátumokat(FHD, UHD) csak interpolálva tudja, ami nem az igazi, ha valaki nem TV-n akar filmet fogyasztani(pl. mert nincs neki, vagy más is használná épp)

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #22 üzenetére

    Nehéz továbbfejleszteni, mert alapvetően nem lehet megmondani a gépnek, hogy bizonyos dolgokból ne rajzoljon többet, és ezáltal ne artifactoljon, míg bizonyos dolgokat rajzoljon újat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • válasz Duck663 #22 üzenetére

    Tuti egy játékot nézünk? :U Én megjelenéskor próbáltam az FSR-t Anno 1800-ban a 3440x1440-es monitoromon és bitang jól nézett ki ki egészen a balanced módig. Én ultra quality és quality módban meg sem tudtam mondani a különbséget, olyan jól működik benne az FSR.

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

Új hozzászólás Aktív témák