Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
ha kisautóban gondolkozol: 185 centivel a mitsu coltban (vasaló, de gondolom a többiben is) pont kényelmesen ültem koppig hátratolt üléssel, és ha jól emlékszem, ugyanígy a régi swiftemben is. aztán amikor beültem ismerős punto 2-ébe, reflexből hátratoltam az ülést, majd néztem mint a luki nyúl, hogy nem érem el a pedálokat
szóval szarolasz, de szerintem a punto egy élhető kisautó, viszonylag kevés egyedi kreténséggel (a villanszervő hajlamos megállni néha, meg egyedi méretű akksi kell bele). az 1.2 benzines nem tépi szét az aszfaltot maga alatt, de városban azért el lehet lenni vele.
és szerintem is hamar kezdj el vezetni rendszeresen, akár úgy is, hogy valaki rutinosabb beül melléd pár alkalommal.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
automata valtot felejtsd el, mert ramegy a gatyad.
ezt így látatlanban kijelenteni azért elég csúnya általánosítás. félmillás autóban úgyse nyolcfokozatú dsg váltót fog kapni, amit drága javítani, ha széttépte a nyomaték. egy átlagos hagyományos automata nem szokott rosszabb lenni, mint egy átlagos kézi (persze abból is van nyűgös, mint ahogy kéziből is).
más kérdés, hogy első autónak kéziváltóst vennék, hogy meglegyen vele a rutin, aztán ha megvan, lehet automatázni. városi közlekedésre nekem nem fog hiányozni a váltó meg a kuplung...
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-
veterán
válasz Foglalt név #153 üzenetére
a húszéves nemsportautóm is attól függően vált, hogy mennyire taposom a gázt, és kézzel váltva ott is marad, amíg nem akarok nagyon hülye lenni, szóval lefullasztani nem hagyja magát négyesben. kis fokozatban elég sokáig engedi magát pörgetni, igazából nem is rémlik, hogy valaha próbáltam-e, hogy feljebb vált-e egy ponton.
nyilván más a kettő, arról se akarok senkit meggyőzni, hogy az automata jobb (pedig... ), csak néha próbálok küzdeni a hülye tévhitek ellen...
annak konkrétan örülök, hogy ebből az autóból a kéziváltós verzió a népszerűbb, az enyémet így olcsóbban tudtam megvenniistálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz Foglalt név #155 üzenetére
a napokban kipróbálom a kedvedért, de majdnem biztos vagyok benne, hogy 6000-ig legalább marad.
nem gondolatolvasó, néhány óra után viszont érezni lehet, hogy mikor milyen helyzetben mikor váltana. meggyőzni továbbra se akarlak, arról, hogy neked automata kell, de az tény marad, hogy az automatával adott esetben lehet kézzel váltani (ráadásul gyorsabban, mint egy hagyományos kézivel), a kézi viszont sose fog magától váltani
én nem gerjedek a dugóra, igyekszem is elkerülni, de alapvetően az autóval közlekedek, a topikindítónak is ilyen tervei vannak. a játszósautó tök más történet.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-
-
veterán
válasz mephi666 #201 üzenetére
ugyanezeknél a gumisoknál van gumiszervíz az ajtó fölé írva. súlyosabb esetben comic sansszal
és sokan mondják, hogy dehát nem helyesen írni kell tudnia, de ha a cégér is rosszul van írva, hogy higgyem el, hogy rendesen be fogja állítani a nyomást, és nyomatékra fogja meghúzni a kerékcsavart, nem csak rátépi a légkulccsal?istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
-
veterán
válasz Donki Hóte #210 üzenetére
de csak félig tüntették el, bizonyos helyzetekben még mindig az a helyes verzió.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz Donki Hóte #234 üzenetére
nekem úgy rémlik, hogy motort nem fotóznak, csak alvázszámot.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz Donki Hóte #248 üzenetére
a klíma hiánya mindenhogy hátrány
évi két rövid autópályázásra viszont felesleges a nagy motor, anno az 1,3-as coltot nem éreztem városban szűk keresztmetszetnek soha, és 140 körüli autópályatempót tartani se volt gond vele. oké, egy szűkebb előzést nem lehetett megoldani vele erőből, ez tényistálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz Geller72 #260 üzenetére
ex családjában öröklődött egy ilyen, néhány hétig vezettem, utáltam tohonya nehézkes izé volt, mindenhol felakadt az orra vagy a küszöb. az 1.6 hdi-s 308-at sokkal jobban szerettem vezetni. viszont autópályán hirtelen helyére került minden, kényelmes, csendes, jól fogyaszt, tud menni
viszont vicces volt eladni: egy hónapig nulla érdeklődő, majd egyszercsak jött egy hívás, hogy ez neki tetszik, ma jönne érte. jött, kipróbálta, alkudott 50e forintot, elvitte
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-
veterán
válasz chopin42 #272 üzenetére
ebből:
szar preztizsű a daevoo/koreai chewrolet/francia. Ezért fanyalodtam Megane 2-re, az is képben, de a 407-is lassan felkerül. Illetve lassan bármi, ami elég kényelmes és nem lerúgott 20+éves szar.
Tehát a német autóipar/vw concern lassan kiesik a képből.ha ráfanyalodtál a megane-ra, abból nekem az jön le, hogy eredetileg nem ilyet akartál, de jobb híján ez marad.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox One
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Windows 11
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Projektor topic
- Milyen routert?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRESZ kérdések és válaszok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- További aktív témák...
- Razer Basilisk Ultimate Wireless Gamer Egér! 20k DPI/Dokkoló/Razer Chroma RGB/Razer Hyperspeed Tech
- Ryzen5 GamerPc
- Apple Watch Series 8 41mm GPS fekete 6 hó gari
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch, üzleti osztály, fém burkolattal
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független