Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz Morden24 #7 üzenetére

    a profittal nincs gondom, tudom én mindenkinek meg kell élni valamiből, meg is élnek, egyébként meg invesztálni is lehet egy vállalkozásba nem csak az extra profitot kivenni belőle, vannak ellenpéldák is szerencsére és ők azt mutatják h a közönség/vásárló/akármi meghálálja a törődést, ezt nem pereskedés fenyegetőzés és egyéb úton kellene elérni hanem ez kellene hogy legyen az alapvető kereskedelmi/szolgáltatói szemlélet....

  • borsi5

    újonc

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    szevasztok mindenki,

    én, egy inkognitását megőrizni kívánó nem titkoltan cinema citys dolgozó - nem jegykezelő, jegyeladó vagy büfés... (nem mintha a nálamnál alacsonyabb pozícióban lévő kollégákat lebecsülném)- nem értem a cikket megjelenítő hölgy vagy úr felháborodását. elsőként a sötét lovag kópiát ért kritikát kommentálnám.

    büszkén állíthatom, hogy egész magyarországon elsőként mi kaptuk meg a jogokat a film premier előtti vetítésére. erre a premier ( csütörtök) előtt 2 nappal ( kedden) került sor. általános rutin, hogy kópiát, vagy kópiákat csak egy előzetes teszt után kezdünk el vetíteni, így ellenőrizve a film minőségét, kiküszöbölve az említett hibákat. ezután ebben az esetben egy vip party következett, amin magyar "celebek" és újságírók ill a médiumok egyéb képviselői nézhették meg meghívás útján a filmet. nem kell mondanom, hogy nem volt semmi probléma közben, pedig 5 teremben ment 1 darab kópia, ami azt takarja, hogy 5 vetítőgépen kell elindítani a filmet egymás után - interlockolni- szakadás és sérülés nélkül!

    a termekben, még ha nem is mindíg tűnünk fel, bizony bizony időről időre feltűnik egy alkalmazott, pontosan a film minősége, a nézők számának ellenőrzése és egyéb információk gyűjtése céljából. elfogadom, hogy hibázunk, de nem egy 2 termes, hanem egy 23 termes mozit üzemeltetünk, és mint más emberek és cégek esetében is, nálunk is előfordúlnak mulasztások, hibák. senkit nem szeretnék lenézni vagy a munkája fontosságát megkérdőjelezni, de míg a hibák egyeseknél egy betű félregépelését jelentik, nálunk kicsit nagyobbacskában jelennek meg ( idézhetném itt az IMAX szlogenjét: think big! ) mi odabent, minden egyes nap ÉRTETEK, a nézőkért dolgozunk, mások szórakoztatása pedig korántsem egyszerű, hálában végképp nem bővelkedő feladat. mert ugyebár arról ma már nem illik írni, hogy mekkora élmény volt az xy film pl a vip termekben, ahol átlagon felüli szolgáltatásban részesülünk. ma már csak az a hír, ha valami elromlik, rossz, ha panaszkodni lehet, ah valaki mulaszt.

    nem panaszképpen, de én napi 8 órára heti 5 napra vagyok leszerződve és nem egyszer, nem is kétszer előfordul h a munka sokasága miatt 12 órákat simán bent töltök, csakúgy mint a hétvégéimet.
    nem azt mondom, hogy most akkor mindenki kuss és feletse el a panaszait. azonban lehet úgy is közelíteni pl a mozivezetőség felé, hogy " ne haragudjon, meg tudja mondani..." és nem úgy, mint ahogyan egy "kedves" úr a legutóbbi bombariadó idején " hogy b***nátok meg a jó k***a anyátokat". és igen, azt is elhiszem, hogy mi sem vagyunk tökéletesek, de az vesse ránk a legelső követ, akinek még nem volt soha szar napja és életében egy hibát sem vétett.

    hál istennek több az elégedett vendégünk, mint az elégedetlen, csak ők, mint ahogyan azt már jeleztem, nem írkálnak felmagasztaló hangnemben blogokat és cikkeket rólunk. ( nah jó pár azért megjelent:)

    a bombariadóval kapcsolatban pedig mindenki tudtára szeretném adni, hogy NEM mi rendezzük és NEM mi döntünk a felől h ilyenkor mi a teendő. nem mi szórakozunk, akár hiszik a "panaszosok" akár nem, ez nekünk hatalmas bevétel kiesés, amit senki nem térít meg!

    asszem ennyi, aki elolvassa és egy picit is megfontolja, annak köszönöm, a többiekkel nem tudok mit kezdeni, sajnálom.

Új hozzászólás Aktív témák