Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
én se keveset tekerek, és azt is sajnos a belvárosban. azon kívül teljesen okés a közlekedés, soha nem volt gond. de bent gyilkos. dugós körúton két sáv között normális tempóval haladva ajtóztak már szinte meg vezető oldalról szándékosan, mert miazhogy én ott hajtok. de volt már ajtózás operaház fele anyós oldalról 2x, és máshol is. heti rendszerességgel előz meg autós hogy 3 méteren belül satu-jobbost vegyen, jobbkezeket én mindig megadon, nekem ritkán... volt nem egy balesetem is ezek miatt, a végeredmény egy szétment jobb váll meg pár sebhely, szerencsére mindig állvédős bukóban tekerek és már a ruházat is ennek megfelelő...
tény hogy sok a paraszt bicós, de ugyanennyi a paraszt a gyalogosok és az autósok között is. mindenhol ez van, én bicón vagy gyalog mehetek akkor is szólok a majmoknak hogy ne a járdán tekerjen, és ha már ott megy, akkor lassítson, de ugyanúgy odaszólok ha a bicóúton kolbászol valaki, főleg ha elfoglalják az egészet... (ilyen pl pesterzsébeten, marhajól kiépített út van, mellette külön, füves sávval elválasztva a járda, az emberek 70-80%-a a bicikli úton sétál)
mindenhol van paraszt, és mindenki utál mindenkit, én mégis ha vezetek és meglátok egy bicóst azt nagy ívben kerülöm, figyelek rájuk, elengedem, és ha épp dugóban állok adok helyet neki a két sáv között, ahogy a motorosoknak is, haladjon, ő is siet valahova.
A cm célja meg nem az hogy megszerettesse, elfogadtassa az autósokkal a kerékpárt. utak kellenek, aztán kialakul ez a közlekedési kultúra is. ahol már régóta ki van építve ott nézd meg minden más. én hollandoknál amikor voltam ledöbbentem pl.
-
#56573440
törölt tag
fenomenális a küllőprizma rész
"Azt már viszont nem érti, hogy a pirosnál tökéletes rendben megálló, láthatóan lámpával, fékkel, ellátott bicikliseken miért kérik számon például a küllőprizma hiányát és szabnak ki ennek okán 10-15 ezer forintos bírságokat. "
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
ez főleg ott fordult velem elő, ahol a bicó út és a kocsik között parkoló sáv van. anyós oldalon még kevésbé jellemző a tükrök használata... nah az a létező legparasztabb megoldás egyébként. pl opera fele... azt a részt mindig kerülöm
misály: nekem sikeres ajtózásnál mindig 1-2 méteren belül csapták ki az ajtót, ott már kikerülni nem tudod nem hogy megállni...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz benedekco #259 üzenetére
akkor az enyémet be se teszem a kresz szerint kell csengő. én általában sajnos olyan helyeken kell tekerjek ahol kocsik között vagyok. ott pont a hajamra kenhetem. ugyan ez az oldalsó prizmákra is érvényes. van egy fényvisszaverő a pedálra ragasztva, de általában oldalról kocsi csak kereszteződésben jön, akkor meg amire meglátja a prizmát addigra bőven féktávon belül vagyok. szerintem sokkal hasznosabb a fejre szerelhető villogó mint a prizma, a bukómra is az van téve, úgyis forgatom folyamatosan, kizárt hogy ne vegyenek akárhonnan észre.
az embereknek hiába mondják hogy ezt vagy azt kéne csinálni. mindenki a saját kárán tanul. kresszen is elmondhatják hogy nézz a tükörbe. egyszer csapod ki az ajtót rosszkor, nem is kell baleset legyen feltétlenül belőle, de utána megtanulod egy életre.
-
#56573440
törölt tag
válasz Nyugdíjas #276 üzenetére
engem megbántottál igenis mindenki 60+ kilós fullykkal kéne tolja a városban, országúton, akinek nincs legalább 3 forgáspontja az nem is ember.
a tükrét féltő autósnak küldeném a "mert minden autón ilyen kamerás agyonextra tükörvan mi?" című számot, az" akkor nem kéne a felezővonalon állni, vagy helyet kéne hagyni"-tól
egyénként meg az álló autók között ha hagynak helyet egészen értelmesen lehet haladni, még az én dirt gépemmel is, aminek azért a kormánya is megérne egy misét. nem hiszem hogy sokszor előfordult hogy bárki csak koccolta volna azt a drága tükröt, viszont céges kocsin belvárosban nálam 2x törték le az utcán a visszapillantót viccből. ebből kiidulva meg inkább a gyalogosoktól félhetnél[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Kurti Gabor #303 üzenetére
nektek meg végképp nagy tisztelet hogy megrendezitek, bonyolítjátok, igazgatjátok évről évre a népet
-
#56573440
törölt tag
én pont a hegyek miatt szereltem anno le fr gépen az olajos tárcsákat. beleakadt havernak valamibe, az egy dolog hogy hasalt, de el is folyt az olaj. innentől meg hegyen szerelhetetlen volt, úgy jött végig hogy a hátsó blokkon volt folyamatosan...városba túlzás, hegyre meg _én_ inkább viszek egy bowdenszettet, táskában úgyis mindig van pár, azt percek alatt rádobom, ha olajozni kéne ott, hát asszem fent aludnék... iszonyat barbár hc dh-ra persze még minidg a legjobb sokak szerint, de azon kívül nem hiszem hogy sok értelme lenne az ára, meg a gyorsszerelhetőség hiánya miatt.
-
#56573440
törölt tag
válasz Nyugdíjas #321 üzenetére
nekem semmi közöm nem volt hozzá, ezt már most visszautasítom
kanyarban kicsit szűkebbre vette a jobbost, és a fa valami kiálló alkatrésze beakadt. persze utána dobta a hasast ahogy illik, de láthatóan ott akadt ki a cső.
ez persze bowdenessel is megtörténhet ezt nem állítom hogy nem. de szerelhetőségben ha gáz van, akkor az olaj csak szívás.
-
#56573440
törölt tag
ha annyira elengedhetetlen lenne az olaj akkor minden kerón azt használnák. most akkor én is általánosítok.
bocsi nekem van dh-s ismerősöm, több is. van aki versenyzik is bár csak amatőr szinten. versenyre kell ezt tény, de a hobbigépeiken egyiknek sincs olaj. nem véletlenül, de ezt már leírtam.megint beleestél az én mondom waze a frankót, aki nem ért egyet velem az hülye végtelen ciklusodba. kezd unalmas lenni...
-
#56573440
törölt tag
én pont a terepen kívüli felhasználását kérdőjeleztem meg. asszem már az elejétől. fékető szempontjából pont a másik véglet városban, oda egy jobb v is bőven elég. de mint írtam legtöbbször jobban lehet egy szituból városban kijönni ha a kormányt használod, és nem a féket.
a szervizelhetőség és egyéb gondokat meg asszem a hegyre hoztam fel, városban elég életidegen hogy valami széttépje a csövezést.
az meg jó hogy szerinted jobban adagolható, de kb ugyanannál a guminál a bowdenes és olajos változat között ennyi is a különbség, mert adott tapadófelületet ugyanúgy elblokkol mindkettő ha csumára húzod, a hegyen kívül meg annyira nem kell precíznek lenni a fékerő adagolásában... fel lehet tenni és lehet mondani hogy ez jó, sőt a dh-s meg a trialos haverok is erre voksolnak. csak ha nem dh-zol vele agresszívan, vagy nem ugrálsz, akkor mi van? és maradjunk abban hogy se a telód, se a merev hátsó vázad nem enged elvetemült dh-s vonalakra következtetni, az áttételezésed pedig a második variációt üti ki.
értem én hogy szerinted jó, csak fogd fel hogy mások tapasztalata és személyes véleménye szerint hót fölösleges. ez annyira nem nehéz. én megértem hogy ez neked valamiért kell, én itt be is fejeztem.
igen én is érzem a különbséget. mint írtam olajos volt alapból a gép, amikor bowdenre váltottam döntött gyors kanyarokban rendesen lassultam, mert nem tudtam úgy adagolni ahogy kellett volna, mai napig nem tudom. viszont egyenesekben, a városban hazafele, soha nem volt emiatt egy fikarcnyi gondom sem. nem versenyzek, nekem ez csak hobbi, innentől én nem fogok még egyszer olajra váltanicsak egy utsó példa hogy értsd. a ferrari 340 el is tud menni a Disco meg felmászik olyan hegyekre ahova más négykerekű nem, a dugóban viszont ugyanúgy állnak mint a trabi. ha nem ott használod azt az eszközt ahova tervezték, akkor szinte az összes előnyöd elveszted amit adhat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen