- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Microsoft Outlook topic
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
- Linux - haladóknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
Pár dolog, például egy MTB-nál:
- Normális teleszkóp nélkül nem lesz élvezetes a terepezés, ezt nem fogod tudni, amíg nem próbáltad. A tescos példánál maradva egy normális teleszkópot 30e Ft alatt nemigen kapsz. Összteleszkópos vázakról nem is beszélve.
- Olcsóbb biciklikben menetes villa vagy teleszkóp van, ami kizárja a továbbfejleszthetőség lehetőségét.
- Drágább bicikliknek normális, megtervezett vázgeometriája van, ami sokat számít mászásnál, lejtőzésnél, míg egy tescosnál még méretválaszték se nagyon van.
- Nem mindegy, milyen váltó van a biciklin. Ha jön egy emelkedő, vagy sár, nekem váltson le azonnal, akár terhelés alatt is. Ez egy gagyi váltó nem fogja tudni.
- Nem mindegy, hogy milyen nehéz egy kerék. Nagyon sokat számít, hogy milyen könnyű, főleg a kerék külső kerületén. A könnyű kerék meg nem olcsó.
- Ha ezeknek a kerekével kimennék terepere, hamar nyolcas lenne bennük. Valószínűleg nem is duplafalú a felni. A horganyzott küllő össze fog rohadni egy idő után, aztán centrírozni se lehet, mert meg sem mozdul a küllőanya. Rozsdamentes küllőnél ilyen nem lesz, de az persze drágább.
- Nekem terepre olyan fék, kell amiben megbízhatok minden fajta körülmény között, akár nagyon hosszú lejtőn is.
- Olcsóbb bicikliken nincs olyan áttétel, ami nekem megfelelő lenne emelkedőkön, pl 22-3x.
- Olcsóbb bicikliken menetes agy van, terepen elég hamar megadná magát a tengely.
- Tescos bicikliken olyan csapágyak vannak, hogy már valószínűleg gyárilag se lehet beállítani, vagy rág, vagy kotyog. Normális bicikliknél ilyen nincs, több év és több újrazsírózás után is be lehet őket állítani, meg lehet hozzájuk venni pótalkatrészt.
- Olcsóbb bicikliknek acélváza van (valószínűleg Hi-Ten), ami sokkal kevésbé merev, mint egy aluváz vagy karbon váz. Nem mindegy, hogy az energiám mozgássá alakul, vagy a vázat hajlítgatom vele.
- Olcsóbb bicikliken négyszögtengelyes hajtás van, ami merevségben sehol nincs egy integrált hajtóműhöz. Nem mindegy, hogy emelkedőn nagy erővel tekerve annyira hajlik a hajtómű, hogy beleér a lánctányér a váltóba.Ez persze csak pár szempont, de aki terepre megy MTB-vel, az valószínűleg élvezni is akarja, így ezeknek a szempontoknak nagy része fontos lehet neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest