Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz kameraman77 #33 üzenetére
"Nekem egy 10.000 forintos használt gépem van olyan 4-5 éve...egy aukciós oldalon vettem (Gripshift váltókarokkal és Promax tárcsafékekkel, Canfox aluvázzal"
-- amit nagyon nyomott áron akart végszükségben nagyon gyorsan pénzzé tenni az eladója, vagy/és lopott volt... Amiket felsoroltál, messze nem ennyibe kerülnek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ivana
Ármester
válasz kameraman77 #33 üzenetére
generálozási legendákat hagyjuk már
A kerék csapágy felszedi a koszt, de ez egyébként igaz kb. az összes csapágyra. Néha ki kell takarítani, mert lassabb lesz és gyorsabban kopik, nem akkorra feladat bezsírozni egy agyat, az a 10 perc amíg bezsírozol egy kereket, meghálálja magát. A láncot is érdemes takarítani.
Az emberek nagy elég nagy hányada széles monti kerekekkel megy, amiknek annyi az értelme aszfalton, hogy berregnek és lassúak. Simán lehet menni vékony kerékkel is elég sáros, szar utakon.
(A géped nem 10k-s az biztos, 10k-ért kb. egy régi fecskét kapsz.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen