- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI internet
- Starlink
- Rendszergazda topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolka78
senior tag
Jó volt az írás. Én tavasszal újítottam fel egy Toscana, urbánus féle országutit. Úgy hogy ezzel a mondandoddal egyet is kell, ogy értsek:
"A fórumokat olvasgatva sokszor találkozok azzal a kérdéssel, hogy vajon egy régi országúti vázat érdemesebb-e átalakítani, csinosítgatni vagy inkább egy új vázra kell építkezni. A személyes tapasztalatom az, hogy a régi országúti vázak esetében előbb vagy utóbb, de elkerülhetetlen a teljes hajtás felújítása. Értem ezalatt a középcsapágy monoblokkra történő cseréjét, az első lánctányér(ok), hajtókar, lánc, fogaskoszorú cseréjét.
További probléma, hogy a régi vázakhoz 630-as kerék való, szemben a mai 622-es mérettel. A régi kerékméretből gyakorlatilag egy féle felni van és egy féle gumi, szemben a 622-es mérettel, ahol a pénztárca szab határt az elképzeléseknek. A kerékméret különbözősége miatt a patkófék cseréje is okozhat gondot."
Szinte pontosan végig mentem azokon a metódusokon amit írsz 4 hónap alatt, folyamatos használat mellett. Kezdésnek csak új gumikat kapott, meg fékpofákat, meg a kormányt újitottam fel. Csak annyira csináltam meg, hogy biztonságosan lehessen hajtani. Aztán később jött a többi, ahogy a régebbi alkatrészek kezdtek romlani a mindenapos használattól. Középső tengely cseréje monoblokra, persze akkor már kell az új hajtás. Aztán már a hátsó fogaskoszorú is rakoncátlankodott, meg volt egy lánc szakadásom, így csréltem a fogaskoszorút, váltót, láncot. Természetesen új váltókar is kellett. Júliusban volt egy balesetem, ahol a hátsó kerék sérült. Nem tudták teljesen rendesen kihúzni, egy pici nyolcas maradt benne. Egy hétre rá kaptam egy jó ajánlatot egy kerékszetre, így az is ment. Tulajdonképpen már csak a váz, az első váltó, a kitámasztó, meg a kerékprizmák maradtak az eredetik . Viszont a régi 630-as kerekekhez azért van még választék gumiból, csak lehet nincs mindenhol raktáron a jobb fajtából. Nagyobb a probléma, hogy ha régi felnin a fékező felület döntött profilú, akkor nem lehet rá kapni jó fajta fékpofákat ami rá illeszkedne teljesen. Ezzel én is szívtam. Rettenet szar volt a fékhatásom. Egyébként a régi vázakba is jó az újabb 622-es kerék, én is azt raktam bele, történetesen csepelt . Szerencsére van hosszúbenyúlású patkófék is, pont az általad is említett Longus, és Saccon. Nekem a Saccon van. Itt inkább az a hátrány, hogy ezek használhatóak, de nem a jobbak közé tartoznak. Pár ezressel többért már sokkal jobbat lehet kapni, csak ebben a méretben már sajnos nem . Mindent összegezve azért eléggé ki lehet használni egy ilyen régi bringát alapnak.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
zolka78
senior tag
Én nagyrészt BP-n közlekedem, de többször teszek 80-150km közötti túrákat, 32-es gumik sem életbiztosítások a magyar utakon . Egyébként hiába van reflexcsík a gumin, a rendőr leszarja, őt az érdekli hol a kerékprizma.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
zolka78
senior tag
Nekem is jobban tetszett a bringám sárvédő nélkül. De a második segg áztatáskor a szakadó eső miatt már nem volt olyan jó. Másnap reggel az első dolgom a sárvédő beszerzése volt. Ezt mondjuk sosem fogom megérteni, hogy valaki csak azzal törődik, hogy a bringa jól nézzen ki. De bizonyos helyzetekben már nem tud vele közlekedni, vagy nem biztonságos. Kivétel az aki sportból nyomja, ott tényleg minden kacat teher. Szoktam röhögni amikor melóhelyemen elkezd szakadni az eső, és mindenki hagyja ott a bringát, és inkább buszra szál. Vagy várják amig elál, mert biciklis ruhában meg cipőben ciki a buszon menni . Ilyenkor felveszem az esőkabátot és vigan haza tekerek, szarok az esőre.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
zolka78
senior tag
Vizben úszni max csak a cipőm szokott meg a nadrágom alsó része szakadó esőben. A sár hányásától nem is félek, de esőben sárvédő nélkűl fél perc alatt úszik az egész segged, és a derekadtól a talpadig tocsogsz. Ez elkerülhető sárvédővel. Tudom, mert 2 napja is szakadő esőben tekertem, és lám, csak váltó zoknira meg cipőre volt szükségem. Persze ehez kell egy viszonylag jó esőkabát is.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X380 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Robotporszívó új
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Szatyornyi telefon tok / vegyes /
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Sapphire Pulse Radeon RX 550 4 GB GDDR5
- HP Omen 15", I5 7300HQ, 12Gb RAM, Gtx1050, 480GB ssd
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs