- Hálózati / IP kamera
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Synology NAS
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI kábel TV
- Zyxel NAS326
- PHP programozás
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
ebből a hírből mi következik? szerintem abban a témában, amiről szó van, semmi, de hagyom magam meggyőzni.
szerk: "Úgy tűnik, egy Ohio-i cégtől indul az autós biztosítási piac nagy reformja.": ez meg nem igaz, csak a tc megint tájékozatlan és/vagy klikkmágnes hírt akart közölni.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
gondoltam leírom, hogy mit olvasok ki én ebből a cikkből:
"Úgy tűnik, egy Ohio-i cégtől indul az autós biztosítási piac nagy reformja": kell a bulváros felütés, nehogy piszlicsáré hírnek tűnjön.
"A trendeket látva ugyanis egyértelmű, hogy a következő évek nagy kérdése az lesz, mit kezdenek a biztosítótársaságok az egyre okosabb és egyre elterjedtebb önvezető funkciókkal.": a tc az első ilyen esetből már trendeket lát.
"Az Ohio-i Root Insurance-nak már van válasza a kérdésre: kedvezményt ad azon ügyfeleknek, akik ilyennel élnek.": valóban ezeknek az ügyfeleknek ad kedvezményt?
"Pontosabban egyelőre nekik is csak a Teslások felé van ajánlatuk.": merugye a tesla egy filléres autó, nyilván gombokért biztosították eddig is, amiből nem lehet faragni reklámozási céllal... (háttérinfó: szintén a tc szerint amcsiban van egy lélektani 25 ezer dolláros határ, aminél nem szeretnek többet fizetni egy autóért. a mostani teslák ehhez képest 75-80 ezer dollárba kerültek eddig.)
"NHTSA (Amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatal) jelentése győzte meg őket, amely szerint az Autopilot elterjedése óta negyven százalékkal kevesebb baleset érte a Teslákat": minek a negyven százaléka? Mert nagyon nem mindegy, hogy 5-ről lement a balesetek száma 3-ra, vagy 200 ezerről 120 ezerre (lásd elevit reklám)
"A kedvezményt azoknak kínálják, akik használják is az önvezető funkciót.": ez önmagában nem lenne baj, ha ennek nem lenne feltétele, lásd következő második pont.
"Egész konkrétan csak az autópályán (országúton még még nem tökéletes a rendszer) így megtett mérföldek után jár majd a kedvezmény": ez bátor húzás, lévén az autópálya a legbiztonságosabb közútfajta.
"ezt pedig egy, az Autopilottal összehangolt telefonos appal követik majd.": na itt kezd el csörögni a szarjelző.ha telefonos appon keresztül leszívják az összes adatot az autopilotból, akkor megtudják a vezetési szokásaidat, hogy merre jársz, mennyire vezetsz őrült módon, mikor mentél másképp, mint ahogy az autopilot ment volna, stb. stb. ezzel olyan szinten megismerik a vezetési szokásaidat, következésképp a rizikófaktoraidat, hogy adott esetben akkor is tudják csökkenteni a biztosítási díjadat, ha egyáltalán semmiféle autopilot sincs az autódban.
a kérdés ezek után szerintem jogosan merül fel: azért kapod a kedvezményt, mert autopilottal mész egy olyan közlekedési szituációban (autópályán), amikor gyakorlatilag semmi veszély nem leselkedik rád, vagy azért, mert gagyi reklámkamu szöveggel beleerőltették az adatgyűjtőjüket a kocsidba, így pontosabban tudják ellenőrizni a rizikófaktoraidat? ez utóbbi ugyanis egyáltalán nem újdonság, pláne nem világszenzáció, ilyet már a magyar piacon is csinálnak évek óta.
miután abszolút pontossággal sem azt nem tudod, milyen adatokat gyűjt rólad az autopilot, meg azt se, mit és hova küld ebből a biztosító telefonos appja, így indokolt lehet kis üldözési mánia ebben a kérdésben, miután az amcsi adatvédelmi törvények egyrészt lazábbak, mint az eu-s, másrészt folyamatosan derül ki, hogy a nagy cégek anyagi érdekekből magasról tojnak rá (és a biztosítási biznisz nem gombokról szól).
kérdés, hogy az utolsó két mondat: "A Root nem áll meg a teslásoknál. Azt ígérik, év végére lesz ajánlatuk azoknak is, akiknek úgymond csak félig önvezető az autója (sávtartó, adaptív tempomat, automata vészfék, stb.)." hogyan illeszkedik ebbe a gondolatmenetbe? szerintem jól, mert ha autopilot nélküli autókra is lehet kedvezményt adni, akkor egyáltalán nem biztos, hogy valójában az autopilotra kaptad.
komolyan hiszek benne, hogy más hangzik el egy biztosítónál azon a mítingen, ahol a biztosítási matematikusukkal tárgyalnak, mint azon, ahol a pr/reklámcsapattal.
szerk: azért arra is bazira kíváncsi lennék, mikor kezd el nyomozni és spicliskedni a tesla lomja a többi autósra... simán van benne annyi műszaki eszköz, mint a magyar telepített traffiban.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi A3 – egy csepp ellentmondás
- Politika
- Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
- Autós topik
- Hálózati / IP kamera
- Apple notebookok
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Újonnan eladó ez a Telkomnál vásárolt páros.Posta az árban!
- HP Z600 és Dell T5500 dupla processzoros erőművek - munkaállomások kiárusítása
- Gigabyte GA-B150M-DS3P alaplap + i5-6500 CPU processzor
- iPhone 13 Green 128 GB, Független, 92% Akku!
- Mélyen ár alatt! Besafe autós magzatvédő öv Pregnant izi Fix Isofix csatlakozással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest