- Total Commander
- Windows 10
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Milyen routert?
- Milyen program, ami...?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
schwartz
addikt
Rengeteg nagyon jó változást hoz az 1.04.
Kinek? A Blizzardnak? Szandekosan nem banoljak a rohadt bot kontokat mert bebukna az AH, nincs egy PVP, tartalom helyett jonnek a javitott itemek, hogy ujra gear utan farmolj, de minek? Unalmas... Mar egy ideje csak az AH-t nyomom s onnan van 400millio goldom (kb 15m van a farmbol) de az igazi hienak meg a botok miatt nem tudok venni ket valoban fasza gyurut ebbol az osszegbol ugy el vannak szallva az arak. Ha ez a patch hozza a megvaltast megis min tokolt a designer csapat 10 even keresztul? Az AH-n? Mikor beall a RMAH gold ara arra a szintre, hogy a botok es a profi hienak eltakarodnak mert mar "nem eri meg feketezni" ugy a patch utani drop minoseg + a monster nerf max kompenzalni fogja a csokkeno item mennyiseget az AH-bol (amugy sztem az aktiv jatekos szam meredek leszalloagon van) s max a casual player is el tud majd totyogni infernon AH nelkul...
If he dies, he dies.
-
Wolverine
félisten
A botokat irtják, de minden bejelentett vagy detektált esetet manuálisan ellenőriznek, nehogy fals pozitív jelzés miatt kirakjanak valakit, aki ártatlan.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
wikings2
őstag
Diablo 2 ben közel 8 évem van b.neten és a mai napig nem untam meg. (néha egy kis farmolás néha egy kis pvp).
Természetesen ehhez hozzájárult a ladder (0,5-1-2 évenként újrainduló versenytér) és non ladder szekció + nálam a d2jsp (a szerverek/ ladder-non ladder közötti kereskedelmet megoldó) oldal.
Diablo 3 ezek hiányában egy "félkész" remekmű a Blizzardtól.
Ennyi idő nem értem hogy nem volt elég a fejlesztés mellett arra hogy kicsit komolyabban megvizsgálják hogy miért játszik pár-százezer játékos több mint 10 éve az előző játékukkal.Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Diablo18
senior tag
Fogjunk össze nyomassuk fel a d2 őt és indulhat a baal run
-
Diablo18
senior tag
Meg van még a jó öreg mf sorcom
ha valakinek van kedve d2 őzni (esetleg össze gyűlik 1 csapat nyomathatjukkubei1 az accom
-
galgyorgy83
csendes tag
Nézd, játszok éppen elég programmal hidd el (sajnos ). Viszont ha ez a véleményed akkor baromira nem nézed azokat a játékokat amik ugyan ebben a kategóriában indulnak. Nincs egy xar gépem és amikor berontunk egy nagy tömeg közepébe 4en act3-ban mondjuk, akkor azért a sok csilli-villi effekt láttán bizony látszik,hogy dolgozik a gép. Biztosan tudtak volna fokozni a grafikán, de azt is szem előtt kell tartani,hogy azért vannak részek ahol bizony nem 1v1 van...
S persze azt is,hogy nem mindenkinek van olyan gépe amin ezt a grafikájú játék már xarnak számít.
Ja és még 1 valami, még mindig nem tudtam meg,hogy mi az ami nem tetszik neked a játékban, csak fikázod, mert az annnnnnnyira jóóóóóó.
Az élet olyan, mint a motor... Ha nem megy be kell rúgni! :]
-
Cyberpunk
félisten
Nem hiszem, hogy ez miatt újra tolom, marad a polcon.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
Angel1981
veterán
Tényleg nem rossz ötlet arra, hogy további játékra inspirálják az embert, de akkor már miért nem a normál szinthatárt tolták ki?
-
Huma
addikt
Az teljesen más. Ott emberek ellen játszol. Ez adja a változatosságot.
A focit is mindig ugyanolyan pályán játsszák és még sorolhatnám a különböző sportokat. Az emberi ellenfelek megadják a kellő változatosságot egy játékban. Ilyen viszont nincs a D3-ban.Ez a Paragon rendszer meg halottnak a csók. A lényegen nem változtat. Ugyanolyan unalmas marad a játék.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
félisten
-
Wolverine
félisten
Ladder azért nincs, mert a D3 nem kompetitív játéknak készült; a d2jsp-t meg az illegalitás miatt az RMAH-val akarta megölni a Blizzard.
#61: azért, mert a szinted - és az ellenfelekkel szembeni szintkülönbség - szerepel a sebzésed meghatározó formulákban, a Paragon szint meg nem. Ha a szintkorlátot növelnék, akkor az inferno is csukott szemmel szólózhatóvá válna.
#62: pont olyan, mint a D2 volt
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Huma
addikt
válasz Wolverine #65 üzenetére
Ja. Ez a gond. Már százszor le lett írva, de újra megteszem.
Haladni kell a korral. Te pl szívesen játszanál csattogós falepkével? Régen elég jó cuccnak számított.
A D3 szép és jó, csak éppen alkalmatlan arra, hogy évekig játszani lehessen vele. Ellentétben a legalapabb FPS-el. Hiányzik belőle az a tartalom ami ezt lehetővé tenné.Régen a D2 jó volt és forradalmi. Az újdonság varázsa és a kisebb igények miatt sokáig játszottak vele az emberek.
A D3 hiába jobb mint a D2. Ma már sokkal nagyobbak az igények és sokkal nagyobb a választék.A Blizz egész egyszerűen elcseszte ezt a dolgot. Olyan alapvető hibákat követett el ami érthetetlen egy ilyen cégtől. Kár érte.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Wolverine
félisten
Én a magam részéről egy dolgot látok: a D2-vel nem tudtam játszani 1 óránál többet, a D3-mal igen. Ez nyilván nem jelent sokat, csak annyit, hogy szerintem a D3 is életképes - amennyiben arra használjuk, amire kitalálták, azaz 2-4 fő ismerőssel irtunk egy kicsit kikapcsolódásként.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Agro
senior tag
Totálisan egyetértek.
Nem lenne semmi baj a diablo 3-al ha 2005-ben jelenik meg ugyanezzel a felépítéssel és mondjuk mostanra a 3. kiegészítőt dobnák hozzá piacra.
2012-ben messze az elvárások alatt teljesít és kizárólag a hatalmas rajongó tábornak köszönhető a magas eladott darabszám. Én nem állítom magarmról, hogy évekig játszottam a diablo 2-vel, mert az se tudott 1 évnél tovább lekötni, de a D3-at sikerült 2 hónap alatt teljesen megunni.
A gyenge grafika még nem is zavarna, ha lenne tartalom vagy cél amiért érdemes küzdeni. D3-hoz képest még az Astral Masters is jobban leköt.
-
Cole86
senior tag
válasz galgyorgy83 #59 üzenetére
Értem a nézőpontodat ,de amint látod másoknak sem jön már be ez a gyérebb szintű grafika.
Én nem beszélnék optimalizáltságról, mivel akkor fel lehetne tolni a grafot maxra..
Ezzel nem foglalkoztak annyit, se a játék graf motorjával, se a felépítéssel, karakterekkel.. szerintem a d2-be több időt öltek..
Vagy pedig az is lehet ,h azt hozzáértő Blizzardosok csinálták anno, azokat azóta kidobták és egy új bagázs izlés világa valósult meg benne..
Összességében mindenkinek csalódás volt a Diablo 3 aki igazán imádta az előző részeket és nem csak az agyatlan és monoton farmolást.. (és a grafika még a legkevesebb amiért szinte egyből megunják ,miután végig vitték párszor "jó esetben")
>> War..WAR never changes! << Köszönöm a belém fektetett bizalmatokat,lojalitásotokat,még látjuk egymást..! "Ha keresel, megtalálsz a mátrixban"! Ha valamire szükséged lenne, illetve garanciális ügyekben továbbra is rendelkezésre álló email: skylinepc-hungary@hotmail.com - - - I'll be back! : P
-
Franklin
addikt
Nem teljesen más, mert ott nem csak emberek ellen, hanem emberek mellett is játszol: coop. Az pedig van a D3-ban is.
Főleg, ha összeszokott játékosok és/vagy barátok játszanak együtt. Már mindjárt nem olyan unalmas, farm-szagú a dolog. Lehet taktikázni, összehangolni a skilleket, megosztozni a loot-on, stb.
Ezért remélem, hogy nem csak 1on1 PVP lesz, hanem team alapú is. Egy 4v4 csata elég érdekes tudna lenni :-)
-
pulcsi
tag
Miért nem azok irnak ide akik játszanak mért olyanok akiknek nem tetszik és abbahagyta oda kell irogatni amivel játszik az ember.
''A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny áítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak, mkénit rdeeőzndenk el a btűek'' " Ezért a megrendelése teljesítése legkésőbb a hétfői (január 06) napon 15:00 - 18:00 óra között"
-
wikings2
őstag
válasz Wolverine #65 üzenetére
Sokan a kompetitivitás hiánya miatt hagyják ott szerintem. D2-ben is ladder-reset hírére közel kétszer többet lesznek a játékosok és beindul a pezsgő élet.
Ez az RMAH rendszer se lett volna rossz ötlet a d2jsp felváltására, ha biztosítják a már párszor elhangoztatott tartalmat és célokat a játékban. Ha jól emlékszek a d2jsp se a diablo 2 debütálásakor jelent meg hanem akkor mikor 2-3 év múlva igény lett egy ilyen "üzletelős"oldal létrehozására.Igazából én starter tulajként rosszat mondani nem igazán tudtam a játékról, de ahogy elnézem nem egy embernek van baja vele. (abár a legtöbbek fő érve a monotonitás volt a játék ellen ami nálam nem létezik mint fogalom 11 év runescape után )
Minden esetre 10.000 környékén a polcra fog kerülni remélhetőleg még idén
Szerk: egyetem mellett nálam is a co-op mészárláson lesz a hangsúly haverokkal aztán a diablo 2 is az 1.17 nél tart ahol 1.10 nél radikális változtatások voltak. Nem hinném hogy sokáig fog tartani a Blizzardnak kielemezni a dolgokat és olyan változtatásokat bevezetni / hibákat orvosolni amivel visszacsalogatják a játékosokat és kicsivel több értelmet adnak neki hosszútávon is.
[ Szerkesztve ]
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Huma
addikt
Dehogynem más. A D3-ban nincs másik ember elleni harc. Taktikázni meg nem nagyon lehet benne.
(#71) pulcsi:
Miért? Azért mert érdekel a téma és ki szeretném fejteni a véleményemet. Számomra (és az emberek nagyrészének a számára is) csalódás volt a játék.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Agro
senior tag
sajnos a PvP system se fog működni, ha nem lesz balanceos. Mivel az egész játék a geartől függ a PvP-ben is esélytelenek lesznek a casual playerek, mert kb 1 hit lesz mindenki a boter/farmer/nolifer gamereknek. Én személy szerint nagyon ritkán játszottam a coo módban pont az ilyen irányú balance hiánya miatt. 10 alkalomból 8-szor olyan partykba rak be a játék ahol pl inferno act 2-ben olyanok a csapattársak, hogy még hell act 4-ben is haldoklik. Nincs sok in game ismerősöm, az a pár is aki van már napok óta be se logolt.
Izgalmas meg tetszetős a PvP lehetősége sőt az még vissza is hozná a játékkedvemet, de ha nem lesz balance és statisztikák alapján összeállított lehetőség egymás ügyességének összemérésére akkor teljesen felesleges lesz belépni az "arénába". Gear összehasonlításra ott van honlap vagy a "view character" gomb, ahhoz hogy megnézzem kinek mennyi a dps-e nem szeretnék boxzsáknak becsatlakozni.
Másrészt a 4v4 arénát is nagyon hamar meg lehet unni még balance melett is. Főleg, ha mondjuk csak egy aréna lesz. Nekem ez a PvP akkor tetszene nagyon, ha mondjuk a LOL-hoz hasonló felépítésű lenne és egy nagyobb mapon/mapokon lehetne különböző játékstílusokban összemérni az ügyességünket. pl.: CTF, LMS, TVT, Domination, FFA, KOH
-
pulcsi
tag
Itt arrol szeretnek velemenyt hogy melyik aktban hany tp- t kapok act 2 vagy a 3 om a gyorsabb barmi de ne azt hogy milyen szar a game ennek nincs koze a cimhez irjatok a pararol, nyitni kell egy szar a dio topikot azt hurra. A csolodassal meg a sima dio topik iss televolt 1 honapja is mindenki ezt irta mar megertettuk.
[ Szerkesztve ]
''A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny áítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak, mkénit rdeeőzndenk el a btűek'' " Ezért a megrendelése teljesítése legkésőbb a hétfői (január 06) napon 15:00 - 18:00 óra között"
-
Agro
senior tag
ez a topic egy hírhez kötődik ami arról szól, hogy az új patch milyen featuret tartalmaz. Ha valaki megosztja a véleményét arról, hogy szerinte ez nem segít a játékos szám mély zuhanásán, akkor szerintem topicon belül maradunk. Lévén, hogy a patch célja az lett volna, hogy a casual playereket visszavonza
-
pulcsi
tag
Nezd meg az alap dio topicot ott is ugyanez ment szar a game mert nehez meg unalmas meg ize de hogy ahol megjelenik a dio neve egybol a 30% a a topicnak az hogy szar a game kicsit mar unalmas
''A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny áítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak, mkénit rdeeőzndenk el a btűek'' " Ezért a megrendelése teljesítése legkésőbb a hétfői (január 06) napon 15:00 - 18:00 óra között"
-
-
Tigerclaw
nagyúr
Valószínüleg azért mert a utóbbiból sokkal több van, mint az előbbiből, ráadásul mi ugyanúgy várnánk valami pozitív változást, hiszem mi is ráköltöttünk egy rakás pénzt és elég keveset kaptunk cserébe. Sokan várják a PvP-t, de szerintem az majd sohanapján jön, kiskedden. Én azt se bánnám, hogy ha valaki végigtolta már infernón egy karakterrel, az indíthasson másik classból valami premade-et, szóval ne kelljen azzal is újra elkezdenie 3-4x végigszenvedni a sztorit, mikor csak a classt akarja kipróbálni lvl60-as állapotban. Én csak Barbárral játszottam, és kíváncsi lettem volna a többi classra is, de egyszerűen agyilag zombivá tett ez is, nem akarom még 15x ugyanazt végigjátszani, a paragon szintről nem is beszélve.
Egyébként nem csak az elvárások voltak nagyok, hanem a Blizzard is sok alkalommal utalt arra, hogy ezzel élvezetes lesz hosszabb ideig is játszani. Már maga az AH és az RMAH is erre utal, mert egy standard 40 óra játékidőt adó játékhoz nem készít a fejlesztő RMAH-ot, de még AH-t sem. Aukciós házat az MMO-kba szoktak rakni, amiben folyamatosan jön az új tartalom.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Xaels
félisten
Pedig van alapja az elégedetlenkedésnek. Magam is éjféli nyitásra mentem a játékért. Eljátszottunk vele 2-3hetet, de nehézségi szint lépés után szinte lehetetlen volt a LOOT-ból saját talpon megállni és akkor is rendszeresen más kapta a neked való tárgyat. Úgy akartuk játszani, hogy nem tápoljuk fel magunkat mások által magasabb szinten szerzett tárgyakkal, de nem ment.
Akkor a random generált térképekről nem is beszélek inkább. A 2-ben mai napig nem találom némelyik Act-on az útvonalat itt meg a fontos helyek majdnem mindig ugyanarra vannak. A random Quest-ek kevesek, nincsenek mellék szálak és stb... Az egész játék ráfeküdt az RMAH-ra és ahelyett, hogy valami olyan plusz tartalom jönne ami érdekes lenne inkább jön ez a Paragon rendszer, mintha Prestige lenne a COD-ból...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pulcsi
tag
De amiket itt mondtok azt ezerszer kitargylatatok, ez az unalmas hogy ti is ugyanazt mondjatok minden forumon ezt mar tudjuk mondjon inkabb valaki valamit az uj pocsrol de ne azok akik mar nem jatszanak
''A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny áítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak, mkénit rdeeőzndenk el a btűek'' " Ezért a megrendelése teljesítése legkésőbb a hétfői (január 06) napon 15:00 - 18:00 óra között"
-
#57919488
törölt tag
Unalmas? Hát akkor ne nézegesd és kész.
Ide azért járnak az emberek, hogy kibeszéljenek dolgokat. Nem csak az számít, hogy -jajj ez most mennyire jó, jaj az mekkora zsírkirály.Lehet az is unalmas, hogy már 4x ide leírtad, hogy ez mennyire nem jó!
Amúgy meg ott a szerkesztés gomb, könyörög a használatért azért néz ki pirosan szegény.
[ Szerkesztve ]
-
Beri78
őstag
hát kíváncsi leszek a botok mennyi idő alatt érik el
"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
Wolverine
félisten
válasz Tigerclaw #80 üzenetére
Azt már hetekkel ezelőtt közölték a kékek, hogy az első content patchben, az 1.1-ben érkezik a PvP-rendszer a játékba. Szerintem ez a content patch október vagy november körül érkezhet, ismerve a Blizzard fejlesztési tempóját. (az eddigi patchek csak balance-javító minor patchek voltak - szerintem ezt nem kell neked bemutatnom, régi WoW-os vagy... )
#69: nem azért lagol a játék, mert nem bírja a grafikát, hanem mert igencsak proci- és RAM-igényes a sok sebzés számítása, ha AoE sebzést tolsz (és az meg még inkább, ha mindezt csapatban teszed). Ez a szerver-kliens felépítésű játékoknál általános probléma, gyakorlatilag minden MMO küzd vele, és univerzális megoldása nincsen. Tény, hogy a D3 nem MMO, de a felépítése olyan, mintha az lenne.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
zone
őstag
Nem lehetett kihagyni
YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
-
félisten
válasz Wolverine #88 üzenetére
Ezt nem tudom, hogy érted, de ugye a D3 a sebzést és minden kutya faszát a szerveren számolja. Nos tehát mind1, hogy neked 1 vagy 2 giga ramod van.
Na szóval mit fejlesztettek egy évtizedig? Más stúdiónak erre elég 2 év. És még pvp-re se voltak képesek. Ez félkész. Vagyis igazodik a trendekhez, csak nem dlc-nek hívják hanem peccseknek.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Wolverine #88 üzenetére
Rendben, csak a fejlesztés során annyi ígéretük és ötletük végezte a kukában, hogy azért nem innék előre a medve bőrére. Az is nagyon kritikus lesz, hogy a PvP skill vagy gear függő lesz-e. A legrosszabb megoldás az lenne, ha a majdani PvP-ben a jelenlegi PvE gear használható lenne és a paragon szint által adott statok is, mert akkor a casual player soha nem jönne vissza - ahogy valaki írta is már - boxzsáknak. Vagy normalizálni kellene a geart pvp területen, ahogy a wowban lesz a challenge mode instákban (és persze a paragon szint nem számítana), vagy lenne külön pvp gear és csak azt lehetne használni ( szintén paragon statok nélkül) Lenne egy induló gear, amit viszonylag olcsón megkapna a player és onnan wow szerűen pvp pontokból lehetne tovább fejleszteni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Wolverine
félisten
válasz Plazmacucci #90 üzenetére
Igen, ott számolja; ami komoly kommunikációt jelent a szerver és a kliens között. Adatmennyiségben ugyan nem sok, de a folyamatos ide-oda üzengetés terhelést jelent. A te gépeden viszont pluszterhelés, hogy más játékosok is vannak a képernyődön, és az ő mozgásukat és viselkedésüket nem tudja kiszámolni a géped, hanem meg kell várnia, mire megkapja az adatot a szervertől. Mint mondtam, ez minden egyes MMO-ban jelen van; ahogy az is, hogyha sok lesz az effekt, akkor belassul az egész.
A mostani D3-at nem 10 évig fejlesztették, hanem maximum 5 évig, és annak is jó részét elvitte az alapok lerakása: sztori, itemrendszer, statrendszer stb. A grafika és adatáramlás optimalizálásával akkor lehet foglalkozni, ha a) tudjuk, mit kell megjeleníteni; b) tudjuk, milyen adatokkal kell számolni. Ez a nullánál kezdve nincs meg. (egyébként 2005-ben egy D3-at félkészen már kukáztak Irvine-ban - ekkor ment el tőlük a régi Blizzard North vezetősége -, és talán 2007 előtt is kidobtak egy második, már elkezdett változatot)
A DLC és a content patch között van egy nagy különbség: az előbbi opcionális tartalom, amit nem kötelező beszerezni (akkor sem, ha ingyenes), az utóbbit nem tudod kikerülni sehogy.#91: minden fejlesztés olyan, hogy sok ötlet, ami megvalósíthatónak tűnik, a végén mégsem éli meg a megjelenést. Viszont munka közben is bekerülnek más ötletek.
A PvP megvalósításáról még nem láttunk infót. Szerintem szeptemberig nem is fogunk, mert az ezeket kommunikáló CM-ek most le lesznek kötve a WoW-ban az 5.0.4 és a Mists miatt. Legkésőbb október elején viszont muszáj lesz valamit villantani ezen a téren egy devblogban - ha a számításaim helyesek voltak."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
schwartz
addikt
válasz Wolverine #94 üzenetére
A mostani D3-at nem 10 évig fejlesztették, hanem maximum 5 évig, és annak is jó részét elvitte az alapok lerakása: sztori, itemrendszer, statrendszer stb.
Sztori? Sok helyen egymasnak ellentmondo zagyvalek amit kihuztak a kalapbol. Anno nagyanyam jobb meset rogtonzott... Sot, a Blizzardnak sikerult a jatektortenelem egyik leg-ikonikusabb karakterebol krealni egy nyavajgo csokat... Az endingtol meg a gyomrom kifordult...
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
fracture333
aktív tag
kripparian ötlete csak ő champion szinteknek nevezte a rendszert.
KEEP UP MOTHAFUCKA!
-
Иван
őstag
CS-ben élő emberek ellen játszok, egyfajta versenyszellem hajt és a csapatjáték.
Amúgy szerintem sem olyan gáz a monotónia (mondjuk ezt a fajta agyatlan klikk versenyt én sem értem, az fps-ben legalább kell hozzá némi érzék/rutin, hova klikkelsz meg kit). Mert ennyi erővel a focit is 150 éve ugyanazon a pályán tolják, ugyanolyan szabályokkal.
Amúgy örülök, hogy végül nem vettem meg a dolgot. (És ne értsetek félre, le se warezoltam). Haverom győzködött, hogy ilyen jó, meg olyan jó, de ma már ő se tolja... Pedig 2 hónapja függött rajta.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Total Commander
- Videós, mozgóképes topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS notebook topic
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- További aktív témák...
- HP Z240 SFF workstation komplett gép eladó
- Kezdő Gamer PC - i5 6500, 8GB RAM, GeForce GTX 1060, 240GB SSD
- 2.3.4.gen Brand félgépek // Hp, Dell, Fujitsu, Lenovo // SFF, USFF // Több típus elérhető!
- Domotec 5,5" fekete-fehér TV+rádió // Dobozában eredeti számlával 2004 RETRO
- Samsung Galaxy S22 8/128gb
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen