Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    ha valódi tudás átadása a cél, akkor ez simán jó lehet. mármint nagyon-nagyon jó.

    más kérdés, hogy biztosan lesz ellenállás, főleg ha mondjuk tábláról (ad abszurdum krétáról) kéne átállni powerpointra. ez pl nem feltétlenül triviális: átadott tudás nem feltétlenül változik, de másra megy az idő. főleg olyan esetben, akik még nem álltak be az élethosszon át tartó tanulásra lehet ez egy probléma, mert paradigmaváltásról beszélünk, az pedig sose egyszerű.

    vagy simán cserélni a pedagógia eszköztár jórészét, mert vannak más / célravezetőbb megoldások. mondjuk áttérni formatív értékelésre a szummatív mellett, flipped classroom, szemináriumok tartása gimnáziumban is, beadások erőltetése. Ha pedig itt tartunk, akkor lehet updatelni a hangsúlyokat, pl jelenleg már nem igazán ér semmit bemagolni egy lexikont.

    Viszont ez egy akkora volumenű és bonyolultságú váltás, amihez minden érintettnek aktívan részt kell vennie és akarnia kell a változást (értsd, izomból a management nem fogja tudni átvinni).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák