Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
Hűha. Hát akkor parkolj le a zöldséges mercivel egy helyre kényelmesen, majd a mostani szériával állj be ugyanoda. Igen ezek a tömeggel is erősen mennek.
Jó szórakozást!
Saját példa akkor: Astra G: 1120 kiló, ezt telepen is mértem. Astra J: 1670kg vagy ilyesmi volt mérlegelve. Papíron meg 1250kg azt hiszem.
Ilyen mókás ez a világ.Basszus azt kéne megtalálni amikor öreg C mercibe tettek modern kicsi dízelt. Valahol volt egy ilyen sztori, talán még gyári is volt a dolog. Ott repkedtek az ilyen 3 literes fogyik meg úgy ment a merci, mint a barom. Hát ja, mert azóta könnyűfém meg ötvözetek ide-oda, az autók hombár nagyok lettek és dugig verve mindennel. A fizikát megerőszakolni meg nehéz.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ezek is közeli tapasztalatok, a helyi vastelepről jönnek
A céges Ranger is 3 tonnára rakva simán elvan 7.8-al. Igaz, hogy a fogyasztás a legkisebb gond, mert a fél autót kicserélték már gariban (heló CO!), de ha megy, akkor ennyivel megy.Na igen, a modern dízel. Amíg garis és meg is javítják, addig nagy gondod nincs. Utána meg... láttam pár céges szervizes doksit, amin ott van amúgy a tételek ára, amit nulláznak. Kellemes agyérgörcsöt mindenkinek hozzá
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Pár száz autós a flotta. Itt konkrétan fő kábelkötegek mentek a lecsóba, teljes motorok és hátsó hidak stb. Nem volt olajcserével gond, mert volt, ami még odáig sem ért el Kedvencem mikor gariban megcsinálták az autókat és a kapun éppen ki tudtak jönni és aztán vissza. Amikor egyben van valami és mondjuk bonthatatlan, ott alkatrész csere lesz, mindegy ki mit akar.
Astra G. 1.4 szívó. Ugye abban egyetérthetünk, hogy ez aztán nem egy friss és nem is ördögi cucc, itt aztán mi mehet tönkre. Mondom:
- Vezérműlánc. Nem vicc, bringára raknak komolyabb cuccokat. Nem lenne nagy feladat megcsinálni. Mindegy milyen mester vagy, mint a szíj, úgy dobod ki.
-Szívósor. 760k, csak gyári van. A flepni mindegyikben eltörik. Ha nem lenne kisiparos felújító szaki, akkor a 600-700k-s autóra vehetnél egy 760k-s szívósort műanyagból
-az ilyen gyújtáskapcsoló, index-kar, lámpakapcsoló, tetőantenna-szigetelés meg ég tudja miket nem is hozom fel, külön oldalt lehetne belőlük írni, hogy mindegy mit veszel, ha még gyári van is belőlük, sz@rok.Mondjuk, hogy eltérnek a tapasztalataink
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
haxiboy
veterán
Insigniám van, 2.0 CDTI. Nagyon változó hogy mennyit eszik, rendszerint 6.5 körül szokott megállni úgy hogy elég sportosan vezetek.
A rekordom főleg autópályán, kényelmes 110-120-as tempóval ~600km-en Székesfehérvár-Zadar vonalon 5.2, ennél lejebb azóta sem sikerült mennem.
De valóban, az Opelek nagyon elszálltak a súllyal, cserébe biztonságosak, nem véletlen kapta meg az 5 csillagotPremium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Tikakukac
titán
Z14XEP. Nem XE Mehetsz bárhova alaktrészért, ahova csak szeretnél. Nem lesz, nincs Amúgy tényleg erős.
Az XE totál más palacsintatészta, teljesen más buli.
Ez csak az otthoni móka, a cégben hát ne kérdezd mennyi autó van, ezres a szám összesen, ott Opel kb. nincs, minden más van. Rangerek annyira fosok voltak alapból, hogy a flottakezelő ledobta őket.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
CharlieDrop
veterán
nem, tévedés, nem csak rájuk volt jellemző
és ne csak kategórián belül nézzük az értékeket, nézzük meg mennyi SUV van forgalomban. A legkisebbek is 1,5 tonnásak, de a közepesek már 2 körül vannak, a nagyok még ennél is többet nyomnak.
Az első BMW-m, egy hármas volt (e36 ha úgy tetszik), 2.5-ös motor, automata 1475kg, a mostani egyes (F20) meg 1480... ok a mostani hármas nemcsak nehezebb, hanem nagyobb is mint az...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Vannak ott bőven szövegkörnyezetesebb részek is, amiket igen nehéz máshogy érteni, de én kíváncsi vagyok rá mit lehet még kihozni belőle.
De jogos amúgy. Én is isten háta mögül érkeztem és valóban, a szelektív szemétgyűjtéstől kezdve a nem égetjük el a bármit is a kertben jellegű dolgokig irgalmatlan nehéz egy másik látásmódra programozni az embereket odahaza. Ez itt vidék van elég bajunk, ó, hát elássuk a TV-t is a határba, kit zavar az.
Kb. ez megy.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Ezekiell
veterán
Viszonylag egyszerű kontextusba helyezni a hozzászólásait, kezdve azzal, hogy szerinte az villanyautózás ugyanolyan szennyező, mint a belső égésű. Ez a kontextus pedig az ignoráns butaság.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
8th
addikt
Hagyd a f@szba. Cuki ahogy vért izzadva megpróbálja kiforgatni a szavaimat és belemagyarázni a saját agymenését. Ha én városon kívül füstölök a dízelemmel akkor rohadjak meg, ha mások városon kívül füstölnek a villanyautóival akkor ők a legnagyobb királyok. Ki érti ezt?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Noukoum
veterán
Nem becslések vannak róla, hanem mérések. És higyj amiben akarsz, 10 millió szakértő országa vagyunk és baromira unalmas...
Az a baj hogy ti nem a környezetet nézitek, hanem csak utáljátok a villanyt és kész. Szar a villanyautó mert ha nem gyártunk több autót és használjuk a régieket akkor kevesebb co2-t termelünk. Mond már el a világnak hogy holnaptól ne vegyenek új autót, biztos hallgatni fognak rád.
(És mondom a legnagyobb vicc az egészben hogy a a villanyautó már most annyira hatékony és akkora potenciál van benne, hogy nem biztos hogy co2-ben kevesebbet termelnénk akkor ha nem gyártanánk több autót. De ez annyira bonyolult levezetést igényelne, és még akkor sem lenne pontos számítás hogy inkább hanyagolom)„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Senki nem utálja az ódis mérnök urat, csak nem szeretem ha valaki hazudik, vagy nem korrektül számol. Ráadásul visszaélve a végzettségével, mert láthatóan sokan még mindig elhiszik amit mondott . Tipikus emberiség, nem nézünk utána semminek, a Kopasz azt mondja nem a dízel a gond hanem a hajó akkor az úgy van. És még én vagyok villanyhívő, az igen. Végülis lehet, csak úgy is mondhatnánk hogy a reális környezetvédelem és a fenntarthatóság híve vagyok. Vagy úgy is mondhatnám hogy nem vagyok se a magam, sem az unokáink ellensége. Magadat vedd annyira komolyan, hogy figyelembe veszed a tényeket.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- Ukrajnai háború
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Metal topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Tudományos Pandémia Klub
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen