Új hozzászólás Aktív témák

  • A jó régi bomberman, aka Dyna blaster jut az eszembe.
    Toshiba a laptopok terén hozott sok újítást, hasonlóan az Apple-höz. Toshiba nem tudta megtartani Windows platformon a helyét mint Apple a Macintosh (egyeduralkodó) területén.
    Mint hobbis 'ex'notebook teszter, voltak nagyon jó (Portege, Fujitsu, Satellite Pro) és nagyon gagyi (L50 és noname társaik) Toshiba gépeim.
    Dynabookot majd megnézzük. Nálam sohase a marketing a lényeg, hanem ami benne van, szerviz, terméktámogatás, jó anyagok, jó hűtés, minőségi akku.
    Huawei szerintem brutál gagyin hangzik, mégis első helyein vannak az eladások. Persze azt a kínai állam elvileg nagyon megnyomta, s minden országban agyonmarketingelik. Nincs olyan nap, hogy ne hallanék / látnék Huawei reklámot.

    Szurkolnék ennek a Dinamónak, bár Sharp és a notebook nem fér össze.
    Kb. ugyanaz a történet, amikor IBM eladta Lenovonak a hardver részleget.

    [ Szerkesztve ]

    Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

Új hozzászólás Aktív témák