Új hozzászólás Aktív témák

  • betyarr

    veterán

    11.11-én rendeltem egy xiaomi smart plug-ot aliról.természetesen nem érkezett meg.mondom megnézem a trackinget.az azt írta,hogy nem sikerült az üzletből elindulnia.na mondom,akkor írok már az eladónak.azt válaszolta,hogy utána néz a postán és ha elveszett,akkor újraküldi.várjak két napot.eltelt a 2 nap,írtam neki hogy mi a helyzet,meg hogy karácsonyi ajándék lett volna,úgyhogy kérem vissza az árat.azt válaszolta,hogy oké,adjam meg a paypalos elérhetőségem ha van és oda visszaadja a gempát.ez volt 27-én,azóta 2x írtam rá,de semmi válasz,úgyhogy ma indítottam egy dispute-ot.érdekes módon kb 1 órán belül válaszolt,hogy jan. 1-3-ig csájníz newjér van ezért nem válaszolt,de nyugodtam rendeljem meg nála újból,4-én postázza.na mondom jóvan,olvassad barátom vissza a levelezésünket és kérek full refundot.
    ennyit küszködni... :U :W :O

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák