Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czimby

    addikt

    válasz ANOka #136594 üzenetére

    Az a baj, hogy idehaza mindengi szereti szexelni a fillért.

    Ezért a szervízek is a legolcsóbb megoldásokat követik alapból.

    Jó példa amikor a szalonban polcról adják az utángyártott légszűrőt de a gyárit be kell rendeli mert az 2x annyiba kerül és nem viszik.

    Szóval a szervizelése a legtöbb autónak kimerül az olaj+olajszűrő+légszűrő+pollenszűrő cseréből.

    Olyan, hogy váltóolaj, szervóolaj, fékfolyadék, hűtőfolyadék, üzemanyagszűrő, gyertya csere csak ritkán történik meg, ha már megvan a baj vagy ha külön kéri a lelkes tulaj.

    Ha kéred biztosan megnéznék neked(jó pénzért) miért is fogy a hűtőfolyadékod.
    De alapból csak a legolcsóbb legalapabb ellátást kapod.

    Tippre azt mondom, hogy valamelyik bilincs mellett szivárog és el is párolog, esetleg sérült a hűtő és ott tud szivárogni és el is párolog egyből.

    Ha tüzetesen végignézel mindnet magad is megtalálhatod a szivárgás helyét, mert a hűtőfolyadék színével megegyező vízkő szerű nyoma lesz.

    Vagy meleg motornál érzéssel ráhúzol egy kicsit az összes bilincsre.(Már ha nem önszorítósak)

    Ha áll az autó nem hagy maga alatt foltot gondolom, mert akkor könnyen megtalálható lenne a szívárgást.

    Legroszabb esetben ugye megeszi, de ezt észreveszed ha meleg motornál is fehéren füstöl, meg akkor a kipufogó szaga is más. De nem hiszem, hogy ilyen nagy lenne a gond.
    (Opel Astra F-re pl jellemző, hogy a gyári hengerfejtömítés szétmállik kb 12-15év alatt.)

    Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

Új hozzászólás Aktív témák