Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
Gratula a cikkhez, jó ilyet olvasni, még több hasonlót szeretnénk látni
Azt megkérdezhetem, hogy mennyire tud ez a teljesítmény érvényesülni első keréken? Igaz nekem nincs LSD váltóm, de ugyanilyen Proxes T1-R gummákkal 20 fok alatt nagyon kacsázik már az a (gyári) 200 lóerő is egykettőben
Sőt vannak spanok ennél jóval sufnibb projektel, de azokat sem tudja megfogni még egy r888 sem első keréken. -
DeathAdder
veterán
Valakinek a VTi is egy álom, nekem is nagyon sokáig az volt. Azóta átültem egy jobba, de még mindig nagyon sajnálom eladni, és biztos vagyok benne, hogy egyszer lenni fog még egy VTi-m
(#82) cassius.clay - ezzel nagyon sok ember kötözködni tudna, többek között én is. Rengeteg bmw van a haveri körömben, újabbak, régebbiek is, tudnék róluk mesélni...
nem magyart tanultam mint anyanyelvet, bocs[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #135 üzenetére
Egy turbós, hogy úgy bírja mint egy szívó azt nem tudom elhinni.
Kíváncsi volnék az én hajtásommal meddig bírná az a csiga. Másrészt azzal egyetértek, hogy nagyon szépen meg lehet építeni csigával is, de akkor profik kell hogy végezzék (vagy nagy szerencse kell hozzá, hogy minden öszejöjjön ), mert sok esetben még egy fránya 402-t sem tudnak gond nélkül lemenni - ellenem is már nem egy adta meg magát kisebb, nagyobb okokból kifolyólag, és hát senkit nem érdekelt, hogy miért, de ő lépte át másodiknak a célvonalat, szóval ő veszített.
A szívó drágább, kevésbé ad nagy teljesítményt, de valamivel tovább bírják. S azok sem forognak sokkal többet mint gyárilag, de azt a többletet olyan bütykök és szeleprugók vezérlik amik lényegesen jobban bírják a magas fordulatot.
Nagyon tetszik amikor tüsszög a turbó, szívesen elfogadnám, de nekem ez olyan mesterkélt teljesítménynövelés, ezért nem vagyok pártfogoltja, az igazi sportautók is mind szívóba mennek (bár a jövő F1-e, vagy a gt-r rossz példa erre ) -
DeathAdder
veterán
Nemtom, én azért vettem VTi-t hogy hajtsam és soha nem volt érdekem benzint spórolni vele. Általában betartom a közlekedési szabályokat, sokat kigyorsítok, ötösbe csak ritkán rakom, és szinte csak városban használom, és igen vannak gyakran hidegindítások is, így nekem nagy átlagban 10-et fogyasztott a VTi
Egy héten apámnál volt az autó, és hát "normális" hajtással ő 8l körül hajtotta el városban, szintén több hidegindítással és leginkább vtec alatt -
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #155 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy nagyobb teljesítmény hozható ki szívóból, hanem hogy költségesebb projekt és megbízhatóbb mint a csiga. Kíváncsi vagyok nálam meddig bírná egy etyhatté vétéí, mert ugye nem azért csigázzuk fel, hogy aztán biciklizgessünk vele ahogy a TDI -knek, úgy neki sem adnék több esélyt.
Azt meg ne mondja senki, hogy egy szívó 200 lovas B16A2 rosszabbul bírja, mint egy 430 lovas felcsigázott (de legyen csak 300). Hogy csigával alacsonyabb költségvetésből jóval nagyobb teljesítmény hozható ki, azzal sosem vitatkoztam. Az meg megint egy másik dolog, hogy mennyi bar-on mekkora teljesítményt "ver ki csuklóból" egy 1.6T, ha szegényke első keréken 1 tonnás kasznival nem tudja átvinni a teljesítményt az aszfaltra, még egy ragadósra égetett slick gumival sem. Hol van még az utcai használat utcai gumikon, és kopott aszfalton.
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #158 üzenetére
Majdnem mindenben igazad van, ezzel nem is vitatkozom, de én azok közé tartozom akik szerint az igazi autó mindig is a szívó marad, a csiga meg csak egy mesterkélt teljesítménynövelés, nálam az igazi motor az szívó. A nm meg egy nagyon becsapós dolog, a haverom TDi-je 300nm, úgy ver az ülésbe, hogy szinte kiszakít a valóságból, és ahhoz képest a sehogyan sem menő stock VTi-mmel félgázzal elhaladtam tőle, lent is fent is mindenhol. A nyomaték egy jó érzet amit a csiga ad..
(#159) 8th - Nem vagyok egy állat, 5-6 ezrenként minőségi olajat cserélek, mindig gondosan bemelegítem a motort alacsony fordulaton, és ha probléma van azonnal javítom, tisztán tartom, két naponta mosom stb.. ,de ha elérem az üzemit az ésszerűség és biztonság határain belül ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér, ezért mondom, hogy nem adnék hosszú életet nem hogy egy felcsigázott 1.6T-nek, hanem semmilyen gyári T motornak sem
-
DeathAdder
veterán
Persze, nehezebb és minden csapból az folyik, hogy a dízelek hogy mennek a benzinesekhez képest
Érzésre tényleg mintha 200 lóerővel erősebb lett volna az ex VTi-mtől, aztán vonalra állva mindenki meglepődött (de leptem már meg 120-ig 318is T-t is 250-260 lóval, az hogy ment basszus, vagyis úgy tűnt, hogy sokkal jobban megy a VTi-mtől) És olyan gyári TDi-t sem láttam még, aminek odalépsz úgy rendesen és ne okádná a füstöt, de ne piszkítsuk tovább a topikot ilyen traktor motorokkal"Hol itt a probléma?"
Sehol, nyomni nyomhatom, kérdés, hogy meddig, és hogy utána lesz-e pénzem tegyük fel disi turbot cserélni egy mps mazdában Én amúgy a VTi-vel sem váltottam vissza kettőt előzéskor, 100 felett meg már nyugodtan előzni tudok 6-odikban is egy sima szívó motorral, szóval nem olyan drasztikus amilyennek sokan leírják, persze nem olyan mintha turboval előznél ezt elismerem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen