- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Programozás topic
- Disney+
- Reklámblokkolók topikja
- ASUS routerek
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mcray
senior tag
Igyekeztem a formát normálisan rendezni, de mint máskor is, munkából nem nagyon tudok már módosítani rajta. Remélem a történet azért tetszeni fog.
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
Vakegérke
veterán
Jó kis írás, élveztem.
Az a "Susuki" nem Suzuki véletlen?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
7
addikt
Úgy érzem, jobban tartottál tőle, mint amennyire kellett volna. Persze az új dolgoknál nagyon sokszor így van az ember, valószínűleg én is izgulnék hasonló helyzetben. De a fő, hogy élvezted, a gyomrodnak meg ejnyebejnye.
-
NoLF
addikt
meghazudtol
Suzuki
gerincilyesmik
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Zolexx
aktív tag
Grat!
Ugye tudod hogy én is Esztergom mellett lakom!?
Az élet egy kurv@, mindenért fizetni kell. És mindig egyre többet...
-
Mcray
senior tag
Nem, de akkor tuti láttad már a képeken szereplő hangtalan kis gépet, mert a pilóta mániája a motort lekapcsolva siklani
De kár hogy a fentről készült képeket nem tudom mellékelni az írásba
Az a 7-10 méter az nagyon húzós a képeken
[ Szerkesztve ]
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
Brian89
csendes tag
gratu, nagyon élvezetes stílusban írtad meg, öröm volt olvasni!
egy-két dolog amit hozzátennék a dolog elméleti részéhez:
hivatalosan a Sinus amivel repültél Ultralight kategória, nem extralighta farokkerekes megoldás még ma is sok gépen használatos, és ha belegondolsz tény hogy nehezebb leszálláskor, mivel ezekkel hárompontos leszállást illik csinálni (tehát minden futó egyszerre fogjon talajt) de felszálláskor jobb, mivel nemtudod túlhúzni mint az orrkerekest így nincs az hogy törik a gép ha leér a farka...orraállni meg Cessnával is lehet, ami ugye orrkerekes...mondjuk ezt énsem hittem el amíg nem láttam fotón, de csak összehozta a pilóta
ami a hegygerincnél történt, az lejtőszél volt, ehhez nem kell a levegőnek "forró"nak lennie, elég ha a gerincre merőleges szél fúj, és az emeli a repcsit, bár sajnos a magassága nem tart sokkal tovább mint a domb maga, így igazán emelkedni nem lehet benne
a termikben pedig különösen hasznos ha az ember kinéz a plexin...a pilótának kell is, az utasnak meg erősen ajánlott mivel ha folyton a műszereket bámulod akkor a forgás közben tényleg hamar rájön az emberre a "vuk"hatnékennyi...remélem nem veszed úgy h beledumáltam a cikkedbe
tényleg nagyon jó írás!sok jó leszállást!
Brian
-
Solten
addikt
Szép masina...
Saor Alba
-
Mcray
senior tag
Köszönöm Brian89 a kiigazítást. Persze én inkább a variaszárny repcsik( F-14, F-111 ), terén vagyok inkább otthon. Ezekhez a kicsikhez nem nagyon értek.
Extra és ultra között mi a különbség?
Neked is sok jó leszállást!
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
lapa
veterán
naigen, az az An-2 elég érdekes gép. még régen egyszer keresztanyám vitt el hivatalból árvíznézésre egy négyülésessel onnan (merhogy egomi gyerek lennék én is).
míg vártunk a gépre végignéztük, ahogy megpróbálják beindítani az antonov motorját, az fél percig köhöh-prüsszög-párhengernemmegy hangot ad, majd feladja a küzdelmet. a pilóta - mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne - kiszáll, elsétál egy célszerszámért majd pár perc bütykölés után újra megkísérli az indítást. ezúttal sikerül neki, de én ennél a pontnál már a harmadik üdvözlégynél tartottam, nehogy az legyen a mi célgépünk.
véletlenül egyébként nekem is van egy hasonló Malévos-Egomban hobbizós pilóta ismerősöm, de annak máshogy néz ki a karja.
-
MBazsee
tag
Nagyon jó írás! Kirázott a hideg olvasás közben... a sasos rész meg becsukta a kaput, az nagyon tetszett.
Földön futó vagyok én is, de mindíg a levegőbe vágyom, de eddig sajnos nagyon kevés sikerrel.
MOD: Nagyon gyönyörű ez a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Brian89
csendes tag
különbség nincs, csak ez a kategória neve létezik kismillió külön gépkategória, hajtómű illetve felszállótömeg szerint, ennek persze annyi az értelme hogy ha valami újra jogosítást akarsz csinálni(azontúl hogy persze tényleg kell az új géppel repülni, de általában sokkal több van előírva mint amennyi tényleg kell ahhoz hogy elvezesd) akkor legomboljanak rólad jó sok lóvét...sajna ez 1 marha drága sport, bár én vitorlázom ami talán a legolcsóbb része
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Villanyszerelés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Alkoholista nevelde
- Motoros topic
- Sorozatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen