- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Zyxel NAS326
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Microsoft Excel topic
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Ott a video is róla. 1988-ban egy repülőbemutatón történt először. De egy 1990-es indiai baleset esetén is szinte biztosan a FBW rendszer hibája volt a háttérben. (A fekete doboz a megfelelő gázkarállást regisztrálta, ehhez képest az automata tolóerőszabályzó levette a hajtóműteljesítmányt minimumra.) Az Airbus persze villámgyorsan kijelentette, hogy pilótahiba. [link]
Kimondják pilótahibának, csak kifelejtik a dologból, hogy az A320 pilóták kezdetektől fogva panaszkodnak a vezérlés roppant magas reakcióidejére. Hosszas fejlesztések után ezt sikerült levinni 0,5s-ra, de a kezdeti gépeken közelebb volt a 2 s-hoz. Ha nem egy FBW-s géppel repüli ezt a pilóta (vagy legalábbis nem egy ilyen magas késleltetésűvel), akkor fel tudta volna emelni a gépet idejében.
Mondjuk egy 2008.as eset is érdekes volt, ahol a hátom állásszögadóból kettő üzemképtelenné vált, és ezek adatai alapján vágta földhöz a gépet a FBW. [link] 2014-ben egy Lufthansa géppel felettébb hasonló eset történt, ott is egyszerre halt meg két AoA szenzor. (Eh, eléggé konstrukcióshiba szaga van ennek is.) [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen