- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Asustor NAS
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3000 üzenetére
Elvileg a sima fék fékkarjára is ugyanúgy felapplikálható a fékszenzor és a mágnes, mint a hidraulikus fék fékkarjára. Nekem is ma érkezik a bafang 750 wattos motor, szintén mágneses szenzorral, mert nem volt raktáron fékkar. Elég buhera megoldásnak találom ezt a mágneses fék szenzor dolgot, ezért én rendeltem hozzá másik helyről MS-BK-1R cut off bowden fék szenzort. Majd arra cserélem a mágneses szenzort, ha megérkezik.
-
ttrap
tag
Bocs, hogy beleszólok, de van még egy harmadik fajta szenzor is, a fékbovden érzékelős (hasonló a váltó szenzorhoz). Ezt csak be kell iktatni a fékkar után a fékbovdenre, nem kell ragasztani, vagy rákötegelőzni a fékkarra és lényegtelen milyen a fékkar. Ezt bovdenes a fék esetén még elegánsabb megoldásnak tartom, mint a mágneses szenzort.
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3086 üzenetére
Az én 750es Bafangom felszerelését is tegnap fejeztem be. Meg volt a 25 km/h korlátozás, ami pin megadás után módosítható, a rásegítési szintek száma 5 lépésesre volt állítva, azt állítottam még 9-re hogy finomabban állíthassam a rásegítést. A kerékátmérőt kell esetleg a bringához igazítani, hogy a sebesség a valós értéket adja. Nálam 26-os volt alapból beállítva, de 28-as trekkingre szereltem ezért állítani kellett, meg az idő lett még beállítva. Ennyit mókoltam a kijelzőn (P850C).
Első tapasztalatom az, hogy elég erőszakosan lódul meg induláskor a motor, de már megrendeltem a programozó kábelt és majd finomítok a vezérlésen.[ Szerkesztve ]
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3091 üzenetére
Köszönöm a felajánlást a kábelre, de már úton van a megrendelt kábelem.
A képen az inkább csak úgy tűnik, mintha a fedél lenne rosszul összeillesztve. Csatlakozom big-J véleményéhez, hogy meg kellene nézni belül rendben van-e minden. Ha a belseje rendben, az újra összerakással lehet hogy rendesen össze lehetne illeszteni.
Én nem is szereltem fel a gázkart, nekem egyelőre elég a rásegítés. Tegnap tekertem egy kis próbakört, 6-osnál még nem állítottam többre de így is 40km/h körül hasítottam a városban. Munkába járáshoz így bőven elég lesz.
-
ttrap
tag
válasz janakbacsi #3163 üzenetére
Nem feltétlenül örül a teljes hajtásrendszer, ha a váltás közben van rajta terhelés. A váltáshoz szükség van a tekerésre, de ekkor lehetőleg kisebb terheléssel kellene tekerni, jó ha nem megy a motor. Tehát olyankor vagy teljesen kikapcsolod a rásegítést, vagy esetleg a váltásnál enyhén behúzod a féket hogy a fékszenzor már érzékel, de a fék még nem fog "kuplungolsz".
Én felraktam a szenzort. Az a pár gramm és forint már lényegtelen a motor szett tömegéhez és árához képest. De persze valóban el lehet lenni nélküle, ezért nem része általában az átalakító szetteknek.[ Szerkesztve ]
-
ttrap
tag
válasz Gaborkik #3324 üzenetére
Az én 750W/48V-17.5Ah bafangom viszonylag sík terepen (1 vasúti van felüljáró munkába menet) kb. 180km után jutott 20% alá, ahol már tölteni kellett. Június eleje óta használom, még csak ez az 1 töltésem volt. Én nem teljes terheléssel használom, (gázkar nincs használva) csak annyira, hogy kényelmesen lehessen hajtani, általában 26km/h körüli átlagsebességekkel tudom le a munkába járást. A felüljáróra felfele azért dolgozik a motor is rendesen. Meg vagyok vele elégedve maximálisan.
-
ttrap
tag
A fékszenzor nem a kijelzőbe megy, hanem a motorból kijövő 1T4 EB-Bus kábelre, amin elvileg 4 csatlakozó van, a kijelző, a két fékszenzor és a gázkar csatlakozója. Közvetlenül a motorból van egy további csatlakozási pont a váltószenzornak. Legalább is a BBS02 szettemnél így van. A gyári szettnél nem tudom hogy megvan-e minden csatlakozás.
-
ttrap
tag
Akkor neked nem is fékszenzor, hanem váltószenzor kellene, ami a váltás ideje alatt megszakítja a motor működést. Ehhez jó lenne tudni, hogy konkrétan milyen motor is van a járgányban. A Bafang Max és Ultra rendszereknél elvileg van a motor csatlakozó dobozában váltószenzor csatlakozás. Bafang Maxdrive manual részlet.
[ Szerkesztve ]
-
ttrap
tag
válasz szitaati #3487 üzenetére
"Őt az zavarja, hogy mikor gurul a lámpához és már fékkel lassít, aközben nem tud visszaváltani, mert ha teker, a motor is elkezd tekerni. Ezen nem segít a váltószenzor sajnos."
Pont ezen segít. Éppen az a váltószenzor funkciója, hogy amikor érzékeli a váltóbovden elmozdulását, akkor kb. fél másodpercre leállítja a motort. -
ttrap
tag
válasz szitaati #3504 üzenetére
Csak tisztázásként, ezt írta: "Ez akkor jelent problémát, mikor piroslámpánál szeretnék a fékezéssel egyidőben visszaváltani is, h ne a legmagasabb fokozatban induljak majd újra."
Tehát a motoros rásegítés alatti váltás problémája lenne itt a lényeg. Ő ezt a fékszenzorral akarta megoldani, ami lehet is megoldás, viszont a váltószenzor pontosan ezt a célt szolgálja. A motorjára a manual szerint opcionálisan lehet váltó szenzort csatolni, fékszenzort viszont nem. Aztán ahogyan írta, majd megnézeti, hogy tényleg mehet-e rá a váltószenzor. Ha nem, akkor így járt sajnos. Szerintem most már bőven túltárgyaltuk Kroni1 problémáját...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs