Új hozzászólás Aktív témák

  • plömplöm

    őstag

    namost, ami szempontot nem láttam még felmerülni, az az, hogy az egész szszm ipari park fél lábon áll, vagy inkább csak negyeden, csekk diz:

    értsd: az m0 itteni szakaszának az északi oldalán legalább már készen van a fel- és lehajtó, de a délin nem, és nem is igazán látszik úgy, hogy legalább elkezdték volna. marad a halásztelki és a csepel/szszm csomópont, egyik sem egy kéjmámor. bp felől északról közelítve pedig azzal szembesül az ember, hogy a kvassay zsiliptől van 2x2 sáv, amiből lesz a még 2x2 sávos teller ede út, a csepel művek volt területén, ami viszont két derékszögű kanyarral 1x1 sávossá változik, láttam én már ott 40tonnást lámpát bontani, mely 1x1 sáv megy a temető mellett végig, rettenet. a teller edét még 2013-ban adták át őrült lelkesedéssel, aztán azóta úgy maradt. van még a csepel szigeten a keleti híd, az sem a folyamatos haladásról szól pld a szintbeli hévátjárójával. és lehet kerülni még ráckeve felé :)

    az is szempont persze, hogy az adott trafik parkolójában hogyan lehet logisztikázni, de ez az "ipari park" jelen esetben kicsit beteg még...
    erről nem az alza tehet, simán lehet, hogy illetékes elvtárs által aláírt papírja van, hogy mire ők beköltöznek, készen lesz az össze fel-s-lehajtó.

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

Új hozzászólás Aktív témák