Új hozzászólás Aktív témák
-
FixY67
senior tag
válasz #20678144 #31 üzenetére
És akkor szokott előjönni, hogy hoppá... valami nem úgy áll, ahogy kellene...
Csak azt akartam ezzel mondani, hogy nem kell feltétlenül agyonfikázni az illetékes elvtársakat, mert egyáltalán nem biztos, hogy hanyagság miatt állnak így.
Azért egy ekkora adatbázisnál az átállást követő esetleges visszaállás elég időigényes is lehet....
-
FixY67
senior tag
válasz verbal.kint #62 üzenetére
Nem ismerem az ottani körülményeket, a hátteret, semmit. Így nem mondanék véleményt, pláne nem köpködném azokat, akik szopnak emiatt az egész miatt.
(pont azért, mert voltam már ilyen helyzetben én is )...
-
FixY67
senior tag
De lehet probléma. Azért ne arra menjen a fejlesztés, hogy ha vissza kell állni, az legyen a leggyorsabb! Amit ti itt számonkértek az ilyen jellegű beszólásokkal, az arról szól, hogy az új rendszer x ideig még vigye a hátán a régit is, aminek elég komoly vonzatai vannak mind fejlesztés, mind üzemeltetés terén.
...
-
FixY67
senior tag
-
FixY67
senior tag
Szerintem te valahol el vagy tévedve... senki sem mondta, hogy nem kell rá felkészülni.
Csak ez ne menjen az új rendszer teljesítményének a rovására oly mértékben, ahogy azt az általatok "követelt" változat tenné.
És sok esetben nem is lehet megcsinálni, mert a régi rendszerbe kellene olyan elemeket illeszteni, amik csak az újban működnek.
Képzelj el egy Oracle7-ről 10g-re történő közvetlen átállást! Vagy egy teljes middleware cserét, lehetőleg olyan formában, hogy még a gyártó sem azonos az előző verzióval...
Megoldható, hogy párhuzamosan dolgozzon a régi és az új rendszer, épp csak a fejlesztési költségek kb. háromnegyede arra menne, hogy valóban tudjon egyszerre működni a kettő... Biztos, hogy megéri?
Azért ez mégsem egy atomerőmű vezérlőszoftvere......
-
FixY67
senior tag
-
FixY67
senior tag
Azért a fontos és a kritikus fogalmát ne keverjük már össze! Abból, hogy áll fél napig az ügyfélkapu, még nem lesz tömeghalál, max. tömeghisztéria.
De mondom, mind1: itt mindenki szép, okos, csak az ügyfélkapu fejlesztői és üzemeltetői kretén, dilettáns idióták, mellesleg aljas rablók és sikkasztók...Ha valakinek van még mondanivalója, amit nekem címezne, azt kérném privátban. A továbbiakban igyekszem ignorálni a témához kapcsolódó topic-okat.
...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen