Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz kpityu2 #31 üzenetére

    Ilyenkor megkérded, hogy hol tartják a vásárlók könyvét és beleírod, hogy a kereskedő a jótállásos termék javítását megtagadta, miközben a jogszabály azt írja, hogy a vevő a hibás terméket VÁLASZTÁSA SZERINT viheti az eladó szervhez vagy a szervizbe. Másolat egyből mehet az NFH-nak a te példányodból, valamint ha a vásárlók könyve nem volt elérhető helyen (tehát kérni kellett, hogy adják oda), nem volt mellette toll, neadjisten nem volt előre lepecsételve, akkor ezeket ne feledd el megemlíteni a bejegyzésben.

    Ellenben, ha csak a sima egyszerű fapad set top boxot vettél és ennek vételára 10 ezer forint alatti volt, akkor teljesen rendben van a történet, lévén a kötelező jótállás -igy annak lehetősége, hogy a boltba vidd a szerviz helyett- csak 10 ezer forint feletti vételár esetén jár (arról, hogy szavatosság esetén viszont természetesen viheted a boltba, most nagyvonalúan feledkezzünk meg, most nem és a szituáció, te gyártói garizni szerettél volna)

Új hozzászólás Aktív témák