Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz Skipqer #34 üzenetére

    2. Korrekt tényszerű megállapítás. :R A kérdés az, hogy ezt a vonatjegyet elszámoló cégek (munkáltató) is elfogadják-e. Törvényi kötelezettségük éppen lehet a számviteli törvény alapján (szégyen szemre nem tudom van-e) a másik kérdés, hogy hajlandóak-e ezért esetleg számviteli rendszert fejleszteni, hiszen itt egy dolgozónak adott juttatásról van szó, simán mondhatják - akár tömegesen - hogy hiába az elektronikus aláírás, nem fogadják el.

    3. Az még nagyobb közfelháborodást váltana ki, ha a vonat indulása után nem válthatna az utas jegyet, itt egy másik, szerintem vastagabb ujjunkat kellene megharapni. Kellemetlen lenne erre is figyelni. Én nem láttam ilyen jegyvásárlási statisztikát, ami szerint meg lehetne állapítani, mikor vesznek jegyet egy-egy vonatra az utasok, és biztos vagyok benne, hogy nem is létezik, hiszen nem egy konkrét vonatra veszel jegyet, hanem egy viszonylatra. Azt felhasználhatod akár a következő vonaton, akár egy fél nappal későbbin. Nem tudod megmondani, hogy hol használták fel.

    4. az, hogy működik-e a terminál, nem befolyásolja, hogy az utolsó pillanatban érkezel-e vagy sem. Ha nem működik, és te az utolsó pillanatban érkezel, ugyan az a kotta, mint ha fél órával korábban. A többi lentebb*.

    Hibás terminál helyett rohangálni, és sima jegyet szerezni nem volt helyes döntés. Mint ahogy a cikkben is le van írva (* itt:) ha hibás a terminál, akkor annyi a dolgod, hogy felszállsz, közlöd a kallerral, hogy hibás a terminál, ő kiállít egy utasleadási lapot, ezt te a kódoddal együtt beküldöd a mávnak, és ők "technikailag elengedik" a büntetést. Tehát jegyet venned e miatt nem kell.

    Működik ez a rendszer...

    @Depression:

    1: tablet pénz, wifi pénz. Ezt az összes jegyvizsgálóra és megállóra levetítve horribilis összeg. Arról nem is beszélve, hogy olyan wifi modul kell, ami üzembiztosan minden körülmények között a kocsiszekrényen keresztül is elsugároz a 16. vágány legvégére is (sok-sok tíz méter). Ha ezt egy antennával oldod meg, 82 civil szervezet jelent fel, hogy elrákosítod az utasokat, ha átjátszod, az meg további horror összegek.

    2: tisztelem a jegyvizsgálókat, de tény, hogy nem a legiskolázottabb réteg megy el jegyvizsgálónak - koránt sem. Megtanítani velük a tablet, a szoftver, a wifi kezelését kb. mission impossible, arról nem is beszélve, hogy egy tablet igen-igen sérülékeny jószág. Naponta törne-sérülne pár darab legalább. Mellette van legalább fél kiló, ezt a szabvány jegynyomtatós, lyukasztós, telefonos, pénzes, aprós menetrendes kallertáska mellett már külön művészet lenne cipelni. Az sem fél kiló.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák