Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Zoli bácsi #17 üzenetére
Az én kis drágaságom:
Annó a motorozás számomra azzal kezdődött hogy nagyapám babettáján feláltam a tankhoz ő az ülésen űlt, de én voltam a sofőr. Aztan kicsit mikor nagyobb lettem, már magamban "száguldoztam" vele. Aztan középsuli elején vettem egy simsont. A helyi faluban egy ismerőstől olcsón sikerült megvenni (30K 2001-ben) igaz 3éve már a megyfa alatt időzött, de gyári festés gyári gumik voltak rajta, szal megkímélt volt. kezdetekben voltak hiányosságok, kellett rá pár apróság, de nagyon szerettem azt a motort, és 3.-ban 75 volt a vége, mindenféle tuning nélkül. Bejártam vele ungot-berget, annak ellenére hogy nem volt jogsim. Egyszer aztán egy volt osztálytársam aki kicsit tehetősebb volt, vett egy ETZ-125-öst. Mikor ráültem egyből tudtam, egy ilyen kell nekem. Ekkor döntöttem úgy hogy eladom a simsonomat. mivel a simonoknak még mai is jó ára van, sikerült eladom annyiért amennyiért tudtam venni egy 150-es ETZ-t. hogy miért ezt? Nem volt rossz állapotban, és egyik ismerős válltig állította, hogy el tudja intézni hogy visszaírják 125-ösre mivel elvileg ugye ezt még A1 jogsival nem lehet vezetni. Ezzel is motorozgattam, bár ezzel azért jogsi nélkül nem mertem annyira messze menni mert még csak át se volt iratva. Ekkor már folyamatban volt az A1 jogsim megszerzése. Jogsi meg is lett, természetesen kiderült hogy nem lehet visszaparpírozni. Hiába volt motorom, papíron mégse volt. Ekkor döntöttem úgy hogy veszek egy üzemképtelen de papíros 125-öst, és kettőből lesz egy. Így is lett. Mai napig ez van meg. Nagyon a szívemhez nött, rengeteg km tettem már bele, és volt hogy télen is a 15cm-es hóban is muszáj voltam vele közlekedni a szomszéd faluig, hogy eljussak a suliba. De én is tapasztalom amit te is említettél, hogy sajnos tényleg nagyon hamar furatni kell. Arról nem is beszélve, hogy szinte fél évente kell cserélnem a kuplung láncot is, mivel annyira "jó" minőségűek a mai alkatrészek. Legutóbb már a lada 2soros vezérműláncából tettem rá egy megfelelő méretű darabot, mert ezzel nincs semmi gond. Elől a gyári 14-es fogaskerék helyett kapott 16-ost, így már nem olyan pörgős, viszont kevesebbet eszik, és az utazó sebesség is megnőtt 70-80km/h ra, és a fordulat is csökkent. sokan mondták még a megvétele elött hogy jó motor csak sokat kell szerelni. Nos ebből én semmit se tapasztaltam, nagyon keveset kell rákölteni, eléggé strapabíró, és annak ellenére hogy szeretem elengedni a csuklómat, még sose hagyott cserben sehol sem! 6év alatt egszer sem állt le alattam, meghibásodás miatt, csak 1-2x mikor elszámoltam, magam vagy elfelejtettem tankolni és kifogyott a benya
Szeretnék venni nagyobbat, a jövőben, de azt hiszem hogy a kis tézé meg fog maradni, nem adom el.Itt van pár kép a mociról.
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
Új hozzászólás Aktív témák
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
- Új Gamer PC Ryzen 5 5600X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen