Új hozzászólás Aktív témák
-
nero1
csendes tag
Szia Csabi! Irigykedve olvasom az úti beszámolót, remélem jövőre nekem is sikerül elmennem, persze csak ha ismét mész, mert egyedül én biztos nem indulnék neki Erdélynek. A cikk nagyon jó, remélem a jövő éviben én is szerepelhetek!
-
cool13
őstag
80-as években én Bulgáriába mentem ETZ-vel gond nélkül. Micsoda élmény volt.
-
User64476
őstag
Nem vagytok semmik, gratula!!
-
Breeze
aktív tag
Nagyon komoly volt az egész!Nagyon jól írtad le, mikor olvassa az ember, mintha ott lenne annyira átjön az egész történet.Tökéeltes beszámoló! Grat nektek!
[ Szerkesztve ]
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Tavaly is elolvastam, most is elfogom meló után.
Nagyon bejött tavaly is az iromány, szerintem kezdésnek azt fogom elolvasni, aztán jöhet a 2. rész.
Milyen jó helyek vannak Erdélyben. Nagyon tetszik az egész atmoszférája.Gratulálok Nektek!
Nekem pár kép nem jelenik meg, lehet csak nálam van gond?
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
kelly416
veterán
Ismét jót kirándultál, ismét gratulálok! Nagyon szép helyeket jártál be, és nagyon nagy szerencséd volt, hogy a legvégén adta meg magát a motorod. Örömmel olvasom, hogy rendben van azóta, hajrá-hajrá!
-
vandor01
őstag
jo kis tura.... megint gratula!
en is megjartam a turaimat 1989ben: TS-250/1-el ETZ blokkal beepitve:
Budapest-Drezda (650km)
Drezda-Berlin (200km)
Berlin-Rostock-Rugen szigete (250km)
na es visszaMajd 1990 ben kb 10x
Budapest-Krakko (400km)
vagy
Budapest-Lodz (750km)Jo parszor a turat hetent 1x... jo piiizert alkoholt csempesztem az MZ-vel
2x25/30 uveg egy/egy oldalon oldalcsomin borondben + sator halozsak!
lengyelektol vettem a Jugoszlav tiszta szeszt a posti piacon
es lengyeleknek adtam el piacon Krakko vagy haznal Lodz!
1kor akkor 1havi fizu profit! 7-9e ft! 25 eve!!!
kisebb problemak voltak de hozott es vitt az MZ
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Fuvaros
senior tag
a mai motorosok már nem olyan edzettek mint a régiek..én akárhányszor a Szent-Anna tónál jártam, mindig fürödtem. Sőt még 3 éve ott is sátoroztam a dombon a fák alatt...medve ide vagy oda
Nem fuvaros, ez csak megtévesztés...
-
perge666
veterán
Bár nekem is lenne jogsim nagyobb motorra,de sajnos csak egy robogóm és egy simsonom van,azzal meg ilyen nagy utakra esetleg álmomba mehetek.
Látom sajnos a 251-es se bírta ki,de gratulálok jó írás lett nagyon.
-
Fuvaros
senior tag
250es Mz-vel 2x voltam a Fekete-tengernél, soha semmi baja nem volt. Bejártam vele többször Erdélyt, sokkal jobban bírta, mint én. De Simsonnal nem ajánlanám....az kis utakra való. Az Mz egyetlen kis hátránya, a könnyű eleje, pláne 2 utassal és csomagokkal, de megfelelő vezetéssel korrigálható e hiba. Inkább probléma, hogy manapság iszonyú tempot hajtanak a székelyek az utakon, bár balesetet alíg láttam, míg itthon rengeteget.
Nem fuvaros, ez csak megtévesztés...
-
speed471
aktív tag
A sóbarlang tetszik nagyon! Mondjuk én nem biztos nekiálnék motorral.. Köszönön a cikket!
Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
Francia91
veterán
válasz Fr@nkieWilde #5 üzenetére
Megnéztem telefonról, mobil és teljes nézetben is, valamint laptopról, minden esetben bejön minden kép
(#6) kelly416
Az a fránya karburálás... . 2T-nél művészet...
Sebaj, ha a statisztikát vesszük, jövőre már átjutok a határonMondjuk jövőre nincs betervezve Erdély munkahelyváltás és költözés miatt, esetleg egy 3 napos Tátra túrára megyek el az MZ-sekkel
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
,
addikt
Gratula, jó cikk, szép képek!
-
speed471
aktív tag
Megmondom őszintén hogy nálam egy adott "műszaki termék" tovább él mint bárki másnál a környezetemben!
Meg kell becsülni és vigyázni kell rá.Viszont a modernebb eszközöket többre tartom, és ez maradjon szubjektív! Nem azért veszek valamit hogy sajnáljam, akkor inkább nem kell
Ellenben utálom a elcseszett elektronikákat, amik vagy beáznak, vagy melegednek mert zártak, és nem javíthatóak.
Nekem modern eszközeim vanak, meg vagyuk velük elégedve. És igen van jobb a keletinél
Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
frem1790
tag
Gyönyörű út volt, gratulálok! Kár, hogy a végén megadta magát a technika, de ahogy a képeket elnézem megérte még így is! Irigyellek, én csak drótszamáron gurulok
Jó egészséget, erőt és kitartást a következő túrához!!!!Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Sandro-73
csendes tag
Szuper leírás!
Ha lesz olyan állapotban a motorom jövőre , akkor lehet én is beszállnék a buliba!
Kis 250-es cruiserem van , az is csak kibírja ezt a távot!
Régebben autóval voltam Erdélyben , azóta szinte mindig vissza vágyom , de motorral, de egyedül sose akartam volna nekivágni a túrának!
Jó mocival voltatok!
1994-ben nekem is volt 250/1-es Mz motorom, azon egyedül a feszszabályzó adta be az uncsit, azt mikor berágtam rá, kicseréltem a gyári Mz 6 voltost 6voltos Trabantéra, onnantól megszünt a gond, volt töltés is és nem is sült be többet! Vagyis a trabiért picit jobban össze tették a németek!
Azzal az Mz-vel bátran neki mertem volna állni Erdélynek egyhuzamban, de a mostani "kinai" cruisert nem tartom annyira megbízhatónak mit az Mz volt annak idején! -
Infomaker
tag
Pedig a keleti motorok szarok. A maiakhoz legalabbis mindenkeppen. Volt etz-m sok evig megis igy mondom. Vegyel kepzeletben egy vadiuj 251est es mondjuk egy vadiuj Suzuki Gs500-at es indulj el mindkettovel. Cserelj olajat amikor kell, stb. Szerinted melyik romlik el hamarabb statisztikailag?
-
Francia91
veterán
Szerintem is megbízható gépek, ha rendes gazdája van
Fuvaros pl idén Lappföldön járt az MZ-vel, tavaly pedig Izlandot járta megValamint amint a cikk végén írtam, karburálási problémák vezettek nekem is az út végéhez, nem figyeltem oda a jelekre. Tavaly pedig elektromos hiba, ha azt is ellenőrzöm előtte, akkor tavaly sem állok meg hazafele
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Pitralon
tag
Üdv!
Nagy kalandorok vagytok! Valahol még irigyellek is benneteket. Én Az első "csepptankos 125"-ös ETZ met a Kispesti Centrumban vettem annó 21 900 forintért, akkoriban a 251-es 44 ropi volt újonnan, ami elérhetetlennek tűnt számomra..., aztán lett az is, a pályafutásom vége egy FZR 600-as Yamaha volt.
De tényleg, 21 lóerővel a hegyek ellen, minden elismerésem, élvezettel és nosztalgiával néztem minden képet! (Ahogy az Ötvös Csöpi filmekben a Garrone plakátokat....)
Köszönöm az írást, egy élmény volt olvasni!
Üdv!
Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"
-
félisten
Jövőre jöhet a következő kiadás, amiben már... hárman vágtok neki!
-
Pitralon
tag
Tudjátok mi zavart leginkább, amikor már megvolt a Yamahám, és a 251-essel is járkáltam még..., hát a rezgés...., a tükrökben szinte semmit nem láttam, valamint a váz stabilitása elképesztően kőkorszakinak hatott.
Amúgy egyszerű, mint a faék ez a moci, emlékszem mikor átültem a 125-ösről...., egyszerűen félelmetesen ment!
Szóval, így visszagondolva azok voltak a szép idők....(tekertük fel a plédet, hogy menjünk a bányatavakhoz, közben a postás hozta a behívót...)
Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"
-
-
Francia91
veterán
válasz FoxiestFox #30 üzenetére
Ne lődd le a poént
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
vandor01
őstag
a fiatalság nem arrol szol hogy unatkozzunk
mz-bol volt vagy tizenöt de csak 250 vagy 251-es...
épitettem át /1-st ETZ blokkra, nem is egyet!
ETZ hátsovillara, fuztem át kereket 17-st 16-ra tárcsásra a /1-be
elöl hátul kiskerék hosszabb hatso villa alacsony volt .....
vezetékeltem át mert 6V-st volt... nyujtaskapcsolo fentrol lentre etc..
kromozott ETZ lampa, vezetekek jol elbujtatva lassam a bukos pofamat benne
faragtam a blokkot könnyitettem a kuplungot!
5 kopo lamellás helyett 4-et aztan 3-at....épitettem choppert MZ bol csepp tank, magas csavart kormany
első villaban 15 cm toldás lejebb merevitések mert hát....??
na persze az összes madzagot hosszabbitani gaz, szivato, kuplung, fekcso
egyedi ullés... egyedi lánckerék elől hatul ha jol emlékszem
a gyari lanc felcolos?? nagyobb lanc ra! 2/3-os nyitottan kromozott védővelahhh.. de most sem unatkozom
de alkoholt már nem kell csempésznem[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Redneck
veterán
Király kis iromány lett!
Francia91:
A karburálás lehet bonyolult is, de egy gyári utcai motornál nem nagy dolog.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dolce Gusto
- Opel topik
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- sziku69: Szólánc.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest