Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oO7

    őstag

    válasz Lenry #35 üzenetére

    szerintem arra gondolt, hogy nem neked kell szobrászkodni, csak egyszerűen beszkenneled a digitalizálni kívánt testet…

    amúgy ha valami kisebb mint az ujjad, akkor belezoomolsz és máris nagyob lesz…

    a Z tengelyes kérdésed nem értem… az érzékelő 3D-ben érzékel és én pont, hogy azt nem értem, hogy miért NE tudná hogy hol mozog a kezed a 3D térben, vagy, hogy te miért ne kapnál erről megfelelő visszajelzést… vagy nemértelek

  • hunbi

    tag

    válasz Lenry #35 üzenetére

    Jelenleg is elég sokat szobrászkodunk úgy, hogy a változás a felületben a képernyő síkjára merőleges. Tehát csak a tónusokból derül ki mennyit emeltünk rajta. (Jellemzően "agyagozás" esetén)
    A visszajelzést, hogy mennyit mozdítasz valamit pont ugyan az adná mint az egérnél. Két ikon közti választásnál sem húzgálod ide oda az egeret, míg megtalálod az ikont mert megszoktad mennyit kell arrébb húzni, hogy akkora távolságot mozduljon a kurzor amennyire szükséged van.

    De ajánlom figyelmedbe pl a bsurface plugint is ami például rajzolt vonalak segítségével képes szerkeszteni. Már így is használható, de ha nem kellene a nézőponttal és a mélység megadásával folyton brékelni, hanem csak egymás fölé rajzolni a loopokat igen tuti lenne. [link]

    Más terület: gondolj pl a fák ágaira és hasonló térben kanyargó tárgyakra, itt is tök jó ha térben tudsz rajzolni.

    A bemutatón is 3d görbéket lehetett látni. Ezt próbálja szemléltetni mikor körbeforgatja a görbéket.

    Másik dolog pedig a szkennelés. Persze van már ilyen. De közelében sincs a 70 dollárnak. Én is építettem webkamerából és barkácslézerből 3d szkennert, még működik is. De túl macerás. Ja és csak a szoftver amivel ez lehetséges 330 eurót kóstál! [link] ;)

Új hozzászólás Aktív témák