Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #24737024

    törölt tag

    válasz #06658560 #50 üzenetére

    Meglepödnél, tudnád a gmailt használók jelentös része nem a marketing miatt hazsnálja, hanem mert kényelmesebb neki, mitn a többi?

    Igen, minden egyes Gmail használó tudatos, minden konkurens szolgáltatást ismerő user, aki a szolgáltatás kiemelkedő minősége miatt döntött a Gmail mellett. Még véletlenül sincsen közöttük sokmillió ember, aki azért használja, mert a haver és a matek tanárnő is azt használja. Ugyanannyi tudatos usere van bármely más szolgáltatónak is, én például a kevesebb spam miatt döntöttem a Yahoo mellett.

    bigz:

    "marketinggepezet" abban a pillanatban leall, ahogy a juzerek az elso hasznalat utan elpartolnak a gagyin megirt alkalmazasoktol

    Egy ideális világban talán így alakulna a piac dinamikája, a valóságban azonban ez távolról sincs így. Sokan (marketing hiányában) nem ismernek alternatívákat, így maradnak az ismert megoldásoknál akkor is, ha esetleg nem elégedettek vele. Gondoljunk csak arra, hány ember szidja, de mégis használja például a Windowst. És itt jön be a második bökkenő: azok az estetek, mikor az ember ismer alternatívát, szívesen használná is azokat, azonban a torzult piaci arányok miatt kénytelen az adott terméket használni, mivel annak nagyobb a támogatottsága, azt várja el a vállalat, ahol dolgozik stb.
    Kicsit off: Ha megnézed például a zeneipart, láthatod ott is mennyire torzult az egész: számtalan tehetséges zenész a létminimum szélén tengődik, míg sok tátogó paprikajancsi degeszre keresi magát. Még hogy ne számít a marketing :Y

Új hozzászólás Aktív témák