Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    Na ja, ha már minőségben nem tudja lenyomni a konkurens céget, akkor mennyiséggel próbálkozik (avagy a csatornák tulajdonosa ugyanaz). Tényleg vicc az, hogy 1-2 csatornáért többet kéne fizetni, mint 30-ért, csak mert a tartalomszolgáltató cég ki akarja szorítani a csatornák közül a konkurenciát a saját ismétlő szemeteivel.

    Kb ugyanaz a helyzet, mint amit az intel csinált: az atom+chipset csomag olcsóbb volt, mint csak atom procit venni a készülékgyártóknak.

    Ha meg annyira ismétlést akarnak, akkor ugyanazt a csatornát adják fél órás csúsztatásokkal 4szer. Annó az analóg pay per view fizetős csatornák így csinálták azt hiszem, hogy fél órán belül kezdődjön a film, amire épp befizettek (ment vagy 4 csatornán ugyanaz fél, 1, másfél 2 óra csúsztatással).

    Ja hogy ez ma már felesleges, mert digitálisan erre is van jobb megoldás, meg fel is tudják venni az eszközök időzítve az adást... hiába ilyen a fejlődés. IP alapon pedig a pay per view sem időhöz kötött.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    Valószínűleg az lenne a kompromisszumos megoldás, hogy témakör szerint legyenek kisebb csomagok, pl: gyerekcsatornák, zenecsatornák, film csatornák, hír csatornák, sport csatornák és persze ettől még megmaradhatnak a teljes kínálatot magukba foglaló csatornák is.

    Gondolom azért nem lehet ezt így szétszedni, mert egy-egy tartalomkészítő cég többféle jellegű csatornát készít, szóval minden kategóriában lenne csatornája és persze ő azt szeretné, hogy minden csatornáját rátukmálják a nézőre. Ha sok csatornája van a néző elé rakva, akkor esélyesebb, hogy az ő csomagjából valót néznek. Szimplán kiszorítósdi az egész. A kisebb csatornákat hozzák nehezebb helyzetbe, mert a nagy csomagok kiszorítják a mennyiségileg az értelmesebb kicsiket. Néhány cég letarolja a piacot. Furcsa, hogy ilyen területen nem hallani erővel visszaélés és kartellezés vizsgálatáról.

Új hozzászólás Aktív témák