- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
85marky
csendes tag
Igen.
A legnagyobb gond, hogy eddig az F1 úgy szerzett vagyont, hogy a rajongók kimentek a futamra (már aki megengedhette magának ), és a bevételből tudtak fejleszteni. Most meg úgy, hogy a rendezésért milliárdos vállalkozók fizetnek, a rajongók száma pedig minimális. Így a hazai rajongókat is megfosztják az élményektől, és egyúttal népszerűtlenítik a sportot.Az nem teljesen igaz, hogy a lepusztultabb pályák kerülnek ki a naptárból. San Marino pl. nem volt rossz állapotban, ahogy emlékszem. A jelenlegiek közül a brazil, a magyar, a kanadai, és a monacói pályák vannak a legrosszabb állapotban, de nem szeretném, ha bármelyik is kikerülne, bár a Hungaroring jelen állapotban semmit nem ér. Legalább egy szélesítés kéne, de a legjobban egy új pálya segítene.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Inkább az a baj, hogy az unalmas verseny elkerüléséhez csodának kell történnie (pl. a 2006-os eső). Minden egyéb körülményben csak egymás mögött autóznak azok, akik jó rajtpozíciót szereztek. Ahogy mondani szokták, olyan mint Monaco, csak házak nélkül. Habár ez sem igaz. Ott van némi izgalom a közeli falak miatt, és bármi történhet a sok SC miatt. A hazai pályára ez sem igaz.
Technikásnak technikás, de nincsenek benne visszafordítók, nagyobb kanyarok, előzési pontok. Így sajnos nem sok élményt szolgáltat.http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz Motion_Blur #7 üzenetére
Engem speciel nem zavarnak az utcai versenyek. Óvatosabban kell megszervezni, az igaz, de mindegyikük izgalmasra sikeredik.
Monacóval kapcsolatban ezt nem kell bizonygatni.
Ausztráliával sem, nagy meglepetések történnek itt néha.
Kanadában szintén, most láthattuk
És ugye, mint mondtad, Spa. Szintén utcai (bár csak félig), egyben a leghosszabb pálya a csonkítás után is. Legjobban az eső miatt szeretem.Szerintem ugyanilyen jó lesz Valencia is, Szingapúr meg főleg, az utcai mivolta miatt.
Ezen pályák bármelyike többet ér egy Bahreinnél, vagy egy Malajziánál. De a török pálya sem valami nagy élmény.
[ Szerkesztve ]
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz Motion_Blur #9 üzenetére
Szerintem meg pont a változatosság teszi élvezetessé az egészet. Az új pályákkal meg főként az a baj, hogy a Ferrarira van szabva. Változatos pályák kellenek (technikás, gyors, stb), ne legyen olyan szabványos, mint a NASCAR.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Csak finoman, ha lehet!
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #15 üzenetére
Tudom én, hogy csak Magny-Cours-t akarják eltávolítani, egyébként újabb utcai pályát akarnak a helyébe. Szóba jött Párizs, sőt, Disneyland is.
Spa-t én is sajnálnám, de azt is sajnáltam, hogy 2006-ban kimaradt, felújítás miatt. Így sokkal unalmasabb lett.
Magát a Hungaroringet talán én sem sajnálnám (a jelen állapotok mellett), de azt igen, hogy Magyarország elvesztené a futamrendezés lehetőségét.
Mosley egyébként azt tervezi, hogy a Németektől elveszi.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #18 üzenetére
Mosley magát járatta le a saját aberrációjával...
A németeknek meg igazuk van, egy ilyen ember nem való az F1 élére. Ezt nem csak a botránya miatt mondom, az addigi intézkedései is csak ártottak a sportnak.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #18 üzenetére
Ok, észrevettem
Szerintem meg van köze, mert akinek ilyen igényei vannak a magánéletében, az alapból nem komplett, és nem tudja ellátni a feladatát. Engem sem érdekel, hogy ki mit csinál a magánéletében, de egy ilyen, nagy felelősséggel járó posztra jobb lenne egy egészséges embert tenni.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz Motion_Blur #21 üzenetére
Ezt írtam:
Magát a Hungaroringet talán én sem sajnálnám (a jelen állapotok mellett), de azt igen, hogy Magyarország elvesztené a futamrendezés lehetőségét.
Tehát azzal nem értek egyet, hogy Mo.-n ne legyen futam, de a Hungaroring jelenlegi állapota szerint ez várható.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #22 üzenetére
Nem-nem! Motion_Blur rosszul értelmezte, amit írtam. nagyon is sajnálnám, ha kiesne Magyarország.
Az pedig, hogy ki unatkoz végig, és mit, az relatív. Inkább 10 millió magyar miatt unatkozzanak (ami egyébként nem konstans unalmas futam, láttunk ellenpéldákat bőven), mint pár ázsiai miatt, akik azt se tudják, mi az F1. A Magyar Nagydíj még így is a kevésbé unalmas futamok közé tartozik.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Hát, nem tudom. Ez az üzletbe, vagy a politikában lehet, hogy így van, de az autósportban nem kellene.
Amúgy eredetileg a Népliget egy autósportra alkalmas "pálya"? rendeztek is rajta versenyeket, bár nem F1-est.
A Városliget más lenne, a fák, és az oszlopok miatt nam hinném, hogy lenne belőle valami
Mellesleg, ha a monacói aszfaltra is panaszkodnak, akkor mi lenne Budapesten?
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #27 üzenetére
Arra, hogy az európai helyszíneken minden jegy elkel, vannak rajongótáborok, stb. Az új helyszíneken a lelátók félig üresek. Minimum.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #31 üzenetére
Jó kérdés. Villeneuve és Hill szvsz jól alakítottak, ők nem zavarnak. Rosberg sem, mivel az egyik kedvencem. Piquet viszont nagyon zavar. Nakajimáról nem tudom, mit mondjak. Az apjától már jobb, Rosbergtől is 1 pontra van. De való igaz, lehetne jobb is. Viszont köztudott, hogy a Toyota juttatta be.
Akire kíváncsi lennék, az Bruno Senna. Ő ugyan nem vérszerinti utód, mivel az anyja Ayrton testvére volt, de a GP2-ben elég jól alakít. Állítólag James Hunt fia is versenyez, és az F1-et vette célbe, plusz MS fia is elkezdett gokartozni
Összesítve nem zavarnak, feltéve, ha tudnak alkotni.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #27 üzenetére
(#27) VaniliásRönk
Bocsi, a végét nem olvastam.
Szóval... Magyarországra rengeteg külföldi F1 rajongó jön azon túl, hogy sok a magyar is.
Rengeteg a német, osztrák, horvát, szlován, és mostmár a lengyelek is jönnek dögivelÉs ez így is jó. De ha nem lesz több közeli pálya, hova menjenek? Bahreinbe?
Az alsó bekezdésben amúgy van igazság, szerintem is élvezetesebb tv-n nézni, de a bevétel nem abból jönn. De sokak nem így gondolják. Namármost ha az európaiaknak nem lesz közeli versenyhelyszín, nem tudják ták támogatni az F1 európai létét.
[ Szerkesztve ]
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Van valóságtartalma annak, amit mondasz, de a kipörgésgátlót pont idén tiltották be, jaz ABS-sel együtt. Rajtautomatika sincs már. Emellett jövőre az aerodinamikát is lecsupaszítják nagyrészt, visszajönnek a slick gumik, betiltják a gumimelegítést.
Amúgy az új pályák pont, hogy ezekhez a modern autókhoz alkalmazkodnak, ezerszer unalmasabb egy Maláj, vagy egy Bahrein GP, mint a legtöbb európai.
Tőlem legyenek új pályák, de ne úgy, hogy ezzel tönkreteszik az európai mivoltát...
[ Szerkesztve ]
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Mózlit én is rühellem, Bernie egyelőre nem adott rá okot, hogy utáljam
Főleg nem Mad Maxhez képest.Lesz bizony verseny, már most látszanak a változások, a TC nélkül pl. Kubica nagyon belejött.
Én nem azt bánom, hogy van Ázsiában, meg máshol F1, hanem hogy kultikus pályákat tesznek tönkre pár silányért, amelyek pénzes országokban épülnek. Hozzanak felőlem sok ázsiai szponzort, de a versenysorozatnak hagyják meg az európai jelleget!http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Értem én, csak azt nem fogom fel, hogy más szériák miért tudnak megmaradni a saját országaiban? Se az A1, se a NASCAR, a CART, vagy bármelyik más versenyszériánál nem figyelhető ez meg. Mégis remekül megvannak, a NASCAR speciel ismertebb is.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz concret_hp #50 üzenetére
Igen, ez így is van, de sokra mennek, ha ezzel a költözősdivel szépen kihátrálnak a rajongók az F1 mögül.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Lesz, csak meg kell nézni az arányokat. A versenyek sokkal nagyobb része lesz Ázsiában, mint itthon.
A dohányreklámok egyébként engedélyezettek Ázsiában, lásd a Ferrarit (egyébként meg elvileg a kocsikon sem lehet dohányreklám).
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
A NASCAR csak egy példa volt, vannak európai versenyszériák is, amelyek nem terjeszkednek ennyire.
Ismétlem, nem azt akarom, hogy csak Európában legyen futam, hanem azt, hogy kiegyenlített legyen.
Most még az, de nem egy pálya van veszélyben (Magny-Cours, Nürburgring, Hockenheim, Silvertone, Hungaroring!), és ezek helyébe mind újabb ázsiai versenypályákat akarnak (Abu-Dhabi, Dubai, India,stb).
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz #06658560 #59 üzenetére
Azést Mosley-nak is van köze hozzá... Apropó, ha már említetted a szabályokat, a kerékcseréket 2005-ben tiltották, teljes versenyre való gumiszettet kellett gyártani.
Így csökkent a boxutcai harcok száma, meg is látszott, a Ferrari vissza is süllyedt a harmadik erő szintjére. Természetesen ezt nem hagyhatták, így jövőre vissza is állt a normális gumiszabály (nem mintha nem lettek volna hibái annak a szabálynak)A verseny, amit a népligetben tartottak, nem F1-es volt. 1949-ben volt egy F1-teszt jellegű GP egyzés, F1 csak 1950-től volt (legalábbis ezen a néven).
A Hockenheimben az a vicc, hogy a környezetvédők miatt kellett újabb erdőirtást csinálni Ráadásul el is cseszték a pályát.
Az idei dupla spanyol futam csak ideiglenes, 1-2 éven belül törölni akarják Barcelonát is.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Nem mondtam, hogy kevesebb lesz a verseny, csak azt, hogy kevesebb lesz Európában
Való igaz, hogy 2010-től már 20 versenyt akarnak, de ebbe már az új pályák lesznek nagyobb részben. Addigra már kész lesz a dubai (valószínűleg utcai) pálya, az abu dhabi-i is, és talán az indiai is. És lehet, Mexikóba is visszalátogat az F1. Ezzel együtt eltűnnek a német pályák, valamint Silverstone minimum
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz #06658560 #66 üzenetére
Ja, bocs, mostmár értem
Tankolás... Hát nem tudom, mennyire lenne élvezetes teli tankos futamokat nézni. Az első (és egyben utolsó ) RTL Klub által közvetített GP Masters futam jut róla eszembe. A futam fele, vagy inkább 3/4-es elég unalmas volt, viszont a végjátékban Mansell és Patrese jót csatáztak
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Szerintem egész más kéne, hogy izgalmassá tegyék a sportot. Támogatom pl. az új üzemanyag (bio), új motor, környezetbarát gumi fejlesztést. Újabb versengés indulna, amit az autógyártók is jónéven vennének. Elég fura, hogy az F1 világ életében az autógyártók "testzüzeme" volt, most pedig fordítva van.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Pedig muszáj lesz egy idő után, mint írták is felettem nemrég, kötelező lesz
Sőt, a motorokat is megváltoztatják, most nem tudom, V4, vagy V6 lesz az előírt.
Bár erről az a véleményem, hogy sokkal jobb lenne, ha kevésbé szabványosítanák az autókat. Mennyivel jobb lenne, ha mindenki egyedi fejlesztésű autókat, és motorokat csinálna? Legutóbb 1995-ben volt ilyen
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
Ezen a motor ügyen nem döbbentem le annyira. Akkor is ment a cirkusz, amikor a V8-asokat bevezették, most meg leassan V10-es időket döntögetnek. A V6, sőt, a V4 sem lenne sokáig hátrány, és legalább megkeverné az erőviszonyokat.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest