Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i400

    senior tag

    válasz hobizoli #26004 üzenetére

    én nagyon nem jutottam el ilyen helyekre, mondjuk felénk a lellei meki volt ilyen kultikus hely, ott a környéken elég sok ilyen épített 5-6 gen civic volt, nálunk nagylámpás zöld g1, de azzal jártak ki gyorsulásra is (a tulaj most a4 b5 afn-nel tolja), siófokon volt pár XE gsi ilyenek, de nagyon rég volt kevés autó maradt meg... a bohócmatiz üres 50es csővel alatta mondjuk pont igen :DDD

    amit írsz feljebb, azt sajnos én is látom és érzem a bőrömön, h elfogynak ezek az autók, és az hagyján h a spec cuccokat csak elmebeteg áron lehet beszerezni azoktól akik betáraztak belőlük, de a többi szögegyszerű alap cucc is elfogyott... egy hajtókar és főtengelylefogató csavarszettet nem tudok beszerezni úgy h kb 10+ millió autót szereltek vele 30+ éven át... usaban lenne... gyári bőrkormányért itthon 50+ ezret kérnek? üres lökös 90-100k? gyári recaro üléseket meg el is lehet felejteni... az utóbbi 1 évben németországból amit lehetett beszereztünk mert ott nagyobb eséllyel kapni... bilstein b12 pro kit új 120k volt postával kintről itthon meg a bárdiból nem kapsz 4 gagyi lengéscsillapítót annyiért ami 1 év után fossa az olajat...
    sajnos azt érzem, h elment felettünk/a hobbink felett az idő

    nincs mit, öreg opelbuziként megakadt rajta a szemem :R egy szép turbo (főleg a limitált keke rossberg) meg a v6-ok már érik keményen a pénzt, bár szerintem az opel a 90es évek előtt gyártott jókat, utána jött a lejtmenet

Új hozzászólás Aktív témák