- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI internet
- F-Secure termékek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- SUSE Linux
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikej95
aktív tag
Vodafone személyes adategyeztetést konkrétan annyi, hogy adnak egy fénymásolatot és akármi bullshitet írhat rá konkrétan az Achmed. Persze lehet kiszűrik az abszolút fals adatokat, de ehhez a törvényhez és a végrehajtásához csak gratulálni tudok.
Bule Mobile szintén szép. Weboldalukon azt kamuzzák Telekom online adategyeztetés működik, de az igazság az, hogy abszolút nem elérhető Bule Mobile ügyfelek számára, annyira nem, hogy konkrétan emiatt bementem Telekom-ba. Első védvonaluk egy ügyfélszolgálatos volt aki a nyugdíjasoknak és egyéb félbites felhasználóknak bepötyögte egy tableten a dolgokat.
Ragaszkodtak hozzá, hogy nála kezdjek, ne húzzak sorszámot, persze ő se ment többre netes felülettel mint én. Aztán jött 45 perc sorban állás, azt követően ki kellett hívni a szakit a pultos csajnak a hátsó teremből és kiderült, hogy még saját, belsős felületükön, a boltban sem tudják elvégezni ezt a bonyolult procedúrát.Végül maradt az egyetlen mód, a telefonos egyeztetés, körülbelül az ötödik 45-90 perces próbálkozást siker koronázta, a recsegő lift zene után végre élő emberrel beszélhettem. A különböző próbálkozások alatt még a géppark is fejlődött, először egy női hang mantrázta, hogy "lehet több mint 2 percet kell várnom", ezt rá egy hétre felváltotta egy férfi hang aki csak annyit dadogott hogy várni kell, amire sikerült sorra kerülnöm már felváltva nyomták.
Bár a hangja alapján inkább zombi lehetett, akit kapcsoltak nekem. ~200 000 Bule mobile kártyás ügyfél, kb 2,5 hónap az adategyeztetésre az napi ~2800 ezer ember már ha egyenletes eloszlást feltételezünk.
Első kérdése az volt, azt a számot szeretném-e adat egyeztetni amiről telefonálok, igazából ezt a gépi hang is megkérdezte és válaszoltam neki gombnyomással, szóval el lehet képzelni milyen jól van az egész kialakítva.
Ezt követően 5 perc néma csönd következett, mivel a gép amin dolgozott lassan reagált, azt hogy ez szerver vagy kliens oldali probléma volt az ügyfél-szolgálatnál azt már nem is firtatom.Ja és ezt jövőre is végig kell sz**ni.
[ Szerkesztve ]
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diabetes - Cukorbetegség
- Motoros topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Projektor topic
- További aktív témák...