Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    Szerintem teljesen jó ötlet, hogy azon "gépjárművek", melyeket 200 körül vehetsz meg kint, behozatalát minden módon akadályozni akarja az ország. Autónak ezeket nem nevezném.

    A tulajdonosok száma semmit nem jelent egy autónál. Az enyémnek az első tulaja pl. tróger volt, a második tulaja nemtörődöm, ehhez képest ha el akarnám adni, a 4. tulaja egy pöpec autót kapna. Nem akarom eladni, természetesen.

    Az, hogy mennyi műszaki van rajta, az csak az előző tulaj kreatívságát minősíti. Aki ma nem tud leműszakiztatni egy autót, annak ne legyen autója.

    Magyarban nincs olyan kifejezés, hogy alkatrész ár olcsóbb. Nem árat veszel, hanem alkatrészt. Az olcsóbb jelző után a jelzett szó következik, ami olcsóbb, ez nem lehet ár. Az ár legfeljebb alacsonyabb lehet, az alkatrész maga lehet olcsóbb, az alkatrész ára nem lehet olcsóbb.

    Szerintem sem mindegy, hogy látsz egy autót mondjuk 400 ezer kilométerrel, amelyik mindig megkapta a szakszerű karbantartását vagy látsz egy leharcolt, agyonütött 80 ezer valós kilométeres autót. A legtöbb modern autóból elő lehet csalogatni a valós kilométert, mert a korrekt visszatekerés nagyon sok pénz.

    Használt autót venni nagy lutri. A másik igen fontos szempont, hogy a rendelkezésre álló pénzből gyakorlatilag kötelező tartalékolni, mert egy használt autón szinte kizárt, hogy ne legyen azonnal javítani való. Olajcserét kötelező, és erősen javasolt vezérlést is cserélni, hacsak nem valami überleinformálható autóról van szó.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák