Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
LoL! Városi forgalomról beszéltem, aki ilyen helyen (szabályosan vagy legalább a sebességkorlátokat betartva) rommá tör egy akármilyen autót úgy, hogy komoly sérülés(eke)t is elszenved, az inkább ki se menjen az utakra, mert komoly problémák vannak az autóvezetési képességeivel.
-
jaja1981
addikt
Turbónak csak akkor van hangja, ha van lefúvó szelep.
Ez sok mostani turbóból kispórolják, mert eleve kicsi a turbónyomás.1.8T Audival vittek már engem is, de az elég siralmas volt.
Kicsi a motor a kasznihoz.
A 3,2 az már szép.
Miért kéne 5000-6000 fölé pörögnie, mikor 1500-on már használható.
Ebből kifolyólag sokkal km-t tud menni, mint kisebb turbós testvérei.
Arról nem is beszélve, hogy itt Magyarisztánban majd használtan, 4-5 évesen 100e km-mel venni egy turbós autót az kész életveszély lesz.
No karbantartás,
No olajcsere,
No odafigyelés a turbó használatára pl leállításkor
és mindig max fordulaton tartás, hogy jól menjen.[ Szerkesztve ]
-
jaja1981
addikt
Nem is a fogyasztása miatt nem gazdaságos, hanem mert nem lehet jó áron eladni, és ha baja van nagyon drága.
Szintén TC-n van cikk egy Subaru-ról, amit megvettek hitelre, és valami fele áron vitték el majd egy év használat után.
10 lityiből kijössz vele óvatosan használva, ami még nem vészes a jelenlegi BKV jegy árakhoz képest.Ha milliomos lennél, inkább egy Lancia Thema-t vegyél.
Az a gizda![ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Azt írták, talán a totalcaron, hogy elvileg a fényhíd ront valamennyit a kocsi teljesítményén, annyival van megpiszkálva a motor, hogy ezt ellensúlyozzák.
#144: az is gond, hogy sok turbós motor halott, amíg nincs meg a kellő fordulat ahhoz, hogy felépüljön a turbónyomás, utána meg kiugrik alólad. A sok köbcentis szívó meg egészen kis fordulatról tud normálisan húzni. 1000-ről már úgy húz 3.-ban, mint egy átlag 1.6-os benzines. És 180 fölött szabályozna le, de én ilyet még nem láttam itthon Egyébként városi közlekedésre elég az 1000-1700-as tartomány. Ebben meg az a vicc, hogy megállsz a kocsi előtt és nem hallod, hogy jár a motor...
Az enyémnek a nyomatéka 4000-ig szépen nő, ott van a maximum, nem tudom fejből, de valahol 5000-5500 körül van a teljesítmény maximum, és 6700-6800-ig húz, mint a bivaly. 6000 fölé simán érdemes forgatni, nem gyengül az el, csak olyan 6400 körül. Pirosba beleforog, de azt már nem szereti. A 3.2-ben az a vicc, hogy ott kezd el igazán húzni, ahol a 2 literes cr dízelek épp meghalni készülnek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
jaja1981
addikt
Nálam a Manta örök.
Vele temetnek el.A Jetta-mat is szeretem.
Csere csak akkor lesz, ha lesz még egy olyan autó, ami:
- 300e Ft
- évi szervíz költsége olajcserén kívül 50e Ft
- és 4,3l/100km-rel eljár.
Erre egy esélyes van, a Tata Nano.Tőlem csődbe mehetnek az autógyárak.
[ Szerkesztve ]
-
commanDOS
senior tag
]Nem kell felkapni, tudomásul kell venni, hogy az oktatónak igaza van és kész
Ha meg nem, akkor keresel másikat. Általában lehet látni, azért, hogy azért szarakodik, mert idióta és rajtad éli ki magát vagy azért, mert tényleg bele akarja vésni a fejedbe a dolgokat. Ha az utóbbi akkor le kell nyelni és úgy kell vezetni, ahogy ő mondja akármilyen szar is, ha meg megvan a jogsi mindenki úgy vezet ahogy akar.
Igaz emlékszem néha én is megmagyaráztam dolgokat és bizony volt, hogy igazat adott, ettől függetlenül nem fölényeskedtem, elfogadtam amit mondott,
mert volt mögötte rutin bőven.[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
commanDOS
senior tag
Nem is úgy írtam, hogy te, hanem általánosságban, viszont a váltós dolog tényleg hülyeség, autótól is függ, meg alapból hülyeség. De ezért is írtam, hogy aki szivat, mert neki jólesik vagy szimplán idióta azt ott kell hagyni, mert csak az időd meg a pénzed megy.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
bambano
titán
Asszony vizsgázik, zöld hullámban közeledik a gyalogátkelőhöz, ahol neki van zöld, erre keresztben egy gyalogos lelép a neki piros lámpa ellenére. Asszony fékez, arra számítván, hogy az a hülye gyalogos, amelyik ennyire megindult, az elé fog lépni, biztos megállíttatja az autót és bukta. Egyébként nem vészfékezett és nem okozott balesetveszélyt sem a fékezéssel, csak rákészült egy baleset elkerülésére.
Az oktató központban is érezhették, hogy ez valahogy nem kerek, meg azt is, hogyha én bemegyek 120 kiló élősúllyal igazságom teljes tudatában reklamálni, abból baj lehet, úgyhogy a következő vizsgára egy másik, nyugis biztost kerítettek, akinél meglett.
Az már csak hab a tortán, hogy az oktatója azt hitte (teljesen alaptalanul) hogy én tanítom vezetni az asszonyt, ezért nem is nagyon foglalkozott vele. Nyilván mentünk eleget úgy, hogy látta, én hogy vezetek, tehát valami ragadhatott rá, de olyan, hogy most elmegyünk és tanítom, soha nem volt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen