Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tibcee

    tag

    Sziasztok, először is elnézést, hogy csak most reagálok, de eddig nem voltam gépközelben. Csak néhány kommentre válaszolnék,de mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat. :R

    z0d1ak: Többen is írták, de ezek szerint, nem csak az én környékemen reális a 120-130k egy jogsi megszerzésére.

    Ariadne: Értem a gondolatmeneted, de arra még nem gondoltál, hogy a jól fizető munkahelyek jelentős részén a magabiztos vezetés is alapkövetelmény? Kevés ember tanul meg 30-40 óra alatt rendesen vezetni, a szülők sok esetben sajnálják a kocsit a gyerektől, főleg a kezdeti időkben. Van olyan ismerősöm,aki jogsi óta kb 30 kilométert vezetett, mondanom sem kell, hogy nem ülnék be mellé…

    Nikolaij: A te választásod is teljesen korrekt volt, főleg, hogy hozzáértő ember is van a családban. Én is sokáig szemeztem a japán autókkal is, mert azt mondják rájuk, hogy hiába drágább hozzájuk az alkatrész, de ritkábban szorulnak javításra. Az, pedig a te eseted is jól mutatja, hogy nem csak „gizdázásból” vehetnek a fiatalok autót. Aki ezzel akar vagánykodni, az amúgy sem ebben az árkategóriában keresgél.

    CreMindES: Mindent elmondtál, teljesen egyetértünk.

    BloodyEddie: Itt lakom szinte veled szemben, a Dunakanyarban és örülök neki, hogy te is alátámasztottad, hogy a 120-130 egyáltalán nem irreális ár errefelé.

    bjay: Szerintem jó irányban keresgélsz, Szuzukiban, Astrában az a jó, hogy annyi van belőlük, mint a szemét és relatíve olcsó hozzájuk az alkatrész.
    csibor: Nem rossz vétel, barátnőm rokonságában lett volna egy 300-ért , valós 38ezer kilométerrel, de nekem túl vékony a kasztnia, ezért nem vettem pl. Marutit se, de ettől függetlenül – főleg városi használatra, szaladgálós autónak- teljesen korrekt vétel.

    bambano : veled vitatkoznék: pár példa: Opel Corsa vs. Kispolski, Mercedes 190D vs. Wartburg… folytassam? A tulajok száma azért szerintem mérvadó, persze elképzelhető az a helyzet, hogy egy használt autó összes korábbi tulaja korrekt, gondos gazda volt, de gyakoribb ennek az ellenkezője és egy tulaj esetén kevesebb rá az esetén, hogy kókler volt. A pénz tartalékolásának kérdésében egyetértünk, én is épp ezért elégedtem meg a Favorittal, a stilisztikai hibát pedig javítani fogom.

  • Tibcee

    tag

    válasz Integrale #35 üzenetére

    Bocs, lehet nem voltam egyértelmű: ez az összehasonlítás arra vonatkozott, hogy milyen autókkal járhatnának a kevésbé tehetős rétegek a keleti autók alternativajaként ha nem lenne regadó . Ezért sem tartom tisztességes dolognak a sárga matricás autók téli hónapokra való kitiltását a belvárosból. Engem speciel nem érint, mert kibírom anélkül, hogy bemenjek, de aki ott lakik és nettó 80-ból él, annak bizony lehet hogy jól jönne most 200-ért németből egy Astra vagy egy Escort. Ezek nagy általánosságban jobb állapotúak, mint a hasonló korú magyarországi társaik,amelyeket többnyire szintén külföldről hozták be még 2004 előtt(a keletieknél meg főleg)... Lehet azt mondani, hogy szennyezik a környezetet, de álságos dumának tartom, inkább azt látom benne, hogy aki csóró az inkább ne is autózzon. Persze ez csak a saját szubjektív véleményem. :R

    És akkor még arról nem is beszéltem, hogy a 2-3 éves autók esetében is irreálisan magas a regisztrációs adó, így túlzás lenne környezettudatos jótékonykodásnak nevezni ezt a legális állami sarcot.

    [ Szerkesztve ]

  • Tibcee

    tag

    válasz pereces #130 üzenetére

    Többen is félreértették már, hogy mi is ennek a cikknek a valódi témája. Ez csak egy kiindulási alap, hogy egyáltalán melyek azok a hirdetések, amelyeket érdemes komolyabban megvizsgálni. Aki próbakör nélkül vesz autót az szvsz komplett hülye, az meg egyszerűen nemtörődöm vevő, aki az adott típusban járatos személy véleményét nem kéri ki a vásárlás előtt. Persze előfordulhat, hogy egy kóklernek tűnő hirdetés valójában egy megfelelő állapotú kocsit takar, de ez a ritkább. Szándékosan nem tértem ki a személyes műszaki átvizsgálásra, mert egy karosszéria vagy egy gumi állapotát azért kis odafigyelésessel meg lehet állapítani, mint ahogy egy nívópálca használatához se kell vörös diploma, de minden típusnak más és más gyenge pontja van, amelyeknek nem árt a vásárlás előtt utánanézni.

Új hozzászólás Aktív témák