Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • old rocker

    veterán

    válasz Cyone #47 üzenetére

    Én köszönöm.
    LuckyL:Így korrekt. Nyilván nem lehet mindent kivédeni és mindig a legrosszabbra készülni,de még így is rizikós. Nyilván függ az eladó életkorától, de az életkor az elhunyási sorrendben csak valószerűsít, nem determinál.
    43 éves kollégám úgy halt meg a zuhany alatt egy reggel, hogy nem engedték hamvasztani.
    (Későbbi esetleges exhumálás miatt.) Ugyanis a boncolással nem tudták megállapítani a halál okát. Egy orvos barátom 44 évesen ment el. Urológus volt. Hererákban halt meg. Micsoda fintorai az ilyenek az életnek...
    Szóval oda akarok kilyukadni, mi van akkor, ha az eladó váratlanul elhuny? Oké, ott a papír. Közben letiltják a telefont, utána járás, hivatali procedúra stb.
    Mondok neked egy példát. Nem ilyen tragikus, de tragikomikus. Feleségemmel elmentünk a Tescoba. Végül - nyár volt - az egész vásárlás egy rövidgatyával fejeződött be, részemre. Az ára hatezervalahányszáz Ft. Pénztár. Asszony adja a dombornyomásút, pénztáros kezel, majd visszaadja: ez a kártya le van tiltva. Feleségem nevet, nem létezik, most érkezett rá a fizetésem is! Pénztáros még egyszer benyomja, eredmény ugyanaz. Sebaj, van egy másik kártyája is. Odaadta: a tesco automatája szerint az is le van tiltva. Jó, akkor fizetjük kp. Kifizettük, kerékpárra ültünk, irány haza. A tároló ajtaját nyitottam, amikor jött az SMS. Három. A dombornyomásúról kétszer, a simáról egyszer vonták le a vásárlást. Rögtön, ott helyben felhívtuk az erste bank ügyfélszolgálatot, sebaj, holnap jóváírják. Mondtam a feleségemnek: menjünk vissza, a Tescoban is reklamáljunk. (Gyanakodom, tehát vagyok.) Ő már fáradt, egyébként is, az ügyfélszolgálatos szerint semmi tennivalónk nincs. Másnap délután mondtam, mivel semmi mozgás nem volt, hívjuk fel újra az Erstét. Újra panaszfelvétel, utána néznek, stb.
    Eltelt pár nap, mire jött a banktól e-mail, írjuk le, mi történt. Leírtuk az egyet vesz, négyet fizet akciót. (Háromszor levonták, egyszer kpval fizettünk, vagyis 25 rugóba került a tyúksz@ros nadrág.) Válasz: meghallgatják a beszélgetésről készült hangfelvételt, egyeztetnek a Tescoval, de az elintézés több, mint 90 nap is lehet a hatályos hatályok szerint, mert a Tesco ugye nemzetközi. Hiába volt utána minden levelezés. írtam én olyan gúnyos levelet, hogy egy jobb érzésű marketinges a laptopjába dőlt volna tőle. Hiába. Az eredmény: három hónappal később egy tételt jóváírtak. Újabb reklamáció, semmi válasz. Másfél hónap múlva újabb tételt írtak jóvá, erre újabb reklamáció. Válasz semmi. Se a banktól, se a Tescotól. A harmadik tétel azóta is a Tesco extraprofitját gyarapítja... Az eset tavaly júniusban történt...
    Kérdezlek én: a trémobil nemzetközi cég? Én nem szeretnék hasonló esetet, pláne azért, mert egy mobil azért nem 6 rugó.

    A konkrét esethez még csak annyit: szerencse, hogy nem színes tévét vettünk. Pl.

    A windows rendszerű telefonok a microsoftnak köszönhetően lassan az enyészet útjára lépnek

Új hozzászólás Aktív témák