- Windows 11
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Hálózati / IP kamera
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
747
senior tag
''Napjaink egyik legnagyobb kihívása a bankok számára fióki ügyintézőik képernyőfelületeinek megújítása.''
aztan minek? nem eleg szinesek az ikonok? inkabb HBCI/FinTS supportot implementalna a sok szerencsetlen, mar 2005ot irunk! (ettol fuggetlenul ugyesek az IBMes gyerekek, csak a megfelelo teruletre kene koncentralni.)
''ez, és támogatni kell, hogy még eredményesebben értékesíthessenek magasabb nyereséghányaddal rendelkező banki termékeket''
hat, en ugy tudom, hogy egy penzugyi konstrukciot az atlathatosag, a kedvezo kondiciok, es a koltsegcsapdak hianya ad el, nem az ugyintezo. ha az ugyintezonek kell a cuccokat az ugyfelre tukmalni, ott mar regen baj van. ott mar semmilyen szoftver nem segit. -
hezzo
tag
''egy penzugyi konstrukciot az atlathatosag, a kedvezo kondiciok, es a koltsegcsapdak hianya ad el'' Sok esetben sajnos ez egyáltalán nem igaz. Éppen olyan ez, mint az autókereskedőnél: a kevésbé hozzáértő ügyfélre a kereskedő rátukmálja a portékát. És bizony pl. az OTP-nek hatalmas értékesítési gárdája van, ugyanis minden egyes banki ügyintéző egyúttal értékesít is. A kezelőfelületből látják, milyen termékeket adtak már el neked (dombornyomott kártya stb.) és azonnal tudnak ajánlani egy másik, még jobb, még szebb stb...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen