Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csabika25

    aktív tag

    válasz gazazegesz #1 üzenetére

    Ezt kikérem magamnak. Tessék elolvasni a teljes elemzést. Abban megoldási javaslatok, best practice-ek is vannak. Természetesen a szupertitkos dolgokról nem tudhatunk, ezért csak a látható dolgokat veséztük ki. És maga az előadás elég jó volt arra, hogy egy programbizottság is elfogadja egy tudományos konferenciára. Egyébként maga az analízis az ügyfélkapu egy korábbi állapotára vonatkozott, januárban csináltuk. Az újságíró kolléga most talált rá a neten. Ami azóta nem változott: az egész hitelesítési koncepció úgy szar, ahogy van. Támadható, és ezen nem látok semmi változást. Az e-mailes visszajelzést ebben az esetben nem tartom elfogadhatónak. Elfogadható bármilyen birtok alapú megoldás (mobiltelefon, intelligens kártya, bármi). Ebből még lesz balhé, az most borítékolható... De könyörgöm, ahol a népesség 95%-a el van látva mobiltelefonnal, miért nem lehet akár a hitelesítéshez, akár a tranzakcióindításhoz bevezetni ezt a megoldást???

    ''Isten fut Windows alatt''

  • csiga997

    őstag

    válasz gazazegesz #1 üzenetére

    Egy elemzésnek nem kell feltétlen megoldási javaslatokat is tartalmaznia, elég, ha rámutat a hiányosságokra. Ez a ''csak az kritizáljon aki jobbat csinál'' mentalitás tipikusan a kritikát elfogadni nem tudók arroganciája. A problémák megoldása legyen a problémás terület gazdájának a dolga.

    A témához: nem hiszem, hogy egy USB dongle + a jelszó ne lehetne már elég, és talán a költségeket se dobná meg túlzottan. (4-5e ft-ot meg csak kibír már az a ''vállalkozó'' ;))

Új hozzászólás Aktív témák