- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Windows 11
- Kék halál (BSOD)
- Milyen routert?
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Aktív témák
-
moonman
titán
Nem akarom védeni a chello-t, nem érdemlik meg, de...
''Folyamatosan, a nap 24 órájában van netem''
Nekem is, és...?
''nem villog a modem mint karácsonyfa''
hagyjuk már ezt... :U
''az ügyfélszolgálattal egyszer(!) beszéltem, akkor is én voltam a hülye''
Én is csak egyszer, akkor is a modemcserét beszéltük meg.
''Szurkolok minden Chello előfizetőnek, hogy tovább javuljon a helyzet''
Kedves tőled :P
A letöltési korlátban igazad van, de valahogy jobban zavarna _engem_ ha ''lassan'' jönne a cucc. meg tudok őrülni tőle, amikor valami csorog... :O -
moonman
titán
Igen, hát ilyenkor jön ki az, hogy egyik usernek az életben nem volt baja a szolgáltatással, a másik meg folyamatosan szív és végül vált. Hál'istennek én az előző csoportba tartozom, de megértem azokat is, akiknek elegük van. (Vodafone-al is így vagyok, mindenki szidja, mint a bokrot, de _személyesen_ soha nem volt velük gondom)
A szurkolást Te értetted félre, teljesen komolyan örülök neki, hogy szurkolsz :B A lényeg, hogy mindenkinek jó(bb) legyen. :)
Az kollégiumoshoz meg: lehet, hogy a nagy többség dialupozik meg isdn... de hát a jót megszokni könnyű :U -
Hory
aktív tag
Jó lenne, ha nem vennénk egy kalap alá az összes chellót. Ez kb. olyan, mint szidni az abc-ket, mert a kedvenc sarkiban éppen romlott volt a párizsi...
A XIII kerületben teljesen jó a chelló, 94kb/s és 20-as pingek. Cirka 9 hónap alatt egyetlen egyszer se kellett ügyfélszolgálattal beszélnem, nem is tudom, mi a számuk.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen