Új hozzászólás Aktív témák

  • WN31RD

    addikt

    ''a szájmarketingnek a vásárlási döntéseket igen erőteljesen befolyásoló hatásait állítja partnerei szolgálatába azáltal, hogy a portál [...] közösségén keresztül terjeszti a marketingkommunikációs célú üzeneteket.''

    ''a vállalatoknak legvégül két lehetőségük marad a szájmarketinget illetően: vagy ők irányítják a szájreklámot, vagy a szájreklám irányítja őket''

    Tehát egy újabb reklámfelület, ahol még azt sem szabad elhinni, amit kérdeznek. Ráadásul célzottan az emberek egymás közötti kommunikációját igyekszik megfertőzni, a köztük levő bizalmat kihasználni, és egyben aláásni. Remélhetőleg hamar megtanuljuk kikerülni, ignorálni ezt is.

    Ha rajtam múlna, az ilyen célok kitűzése illetve megvalósítása súlyos gazdasági bűncselekménynek számítana, amelyért letöltendő börtönbüntetés jár, méghozzá hosszú.

    Sajnos nem rajtam múlik, úgyhogy csak annyit tehetek, hogy megpróbálom felhívni a figyelmet arra, hogy nem jó dolgok ezek, nem járunk jól velük. Nem jó tendencia, hogy gátlástalanul próbálnak egyre hatékonyabb eszközökkel manipulálni mindenkit, és az sem jó, hogy az ilyesmit kiagyalók, irányítók még büszkélkedhetnek is ezekkel a mocskos dolgokkal ahelyett, hogy közmegvetés sújtaná őket.

    Szerintem érdemes kicsit elgondolkodni a fentieken...

    ''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''

Új hozzászólás Aktív témák