- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Ez a PH!-n is vitát kiváltó "bunkóság-e Adblock-ot használni a PH! olvasóknak" vitára emlékeztet. Ha t.f.h. én maximálisan teszek a reklámokra, sőt idegesítenek, akkor rajtam nincs nyeresége a reklámozó cégeknek. Viszont a látogatásomért valamilyen formában akkor is kap pénzt a látogatott oldal (pl. a PH!). Kérdés, a hirdető cégeknek van-e valami értelmes statisztikája a hirdetések hatékonyságáról, mert ha lenne, akkor a blokkolások miatt annyi történne, hogy egy oldallátogatásért többet fizetnének (hiszen a hardcore reklámutálók nem tekerik a számlálót, és ezzel nem hígítják a mezőnyt), tehát hiába van kevesebb látogatás a blokkolók miatt, a szorzat ugyanannyi. Ha meg átklikkelésre fizetnek, akkor eleve nem lehet sok a kiesés az Adblock és társai miatt. A másik kérdés, hogy vajon aki blokkol, arra valóban nem hat-e lényeges mértékben a reklám... azaz, ha sokan blokkolnak, lényegesen kevesebb vársárlás lesz-e összesen. Mert ha nem, az megint az bizonyítja, hogy ha csökkennek a reklámbevételek, akkor a hirdetők kalkulálnak rosszul vagy rosszindulatúan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogwarts Legacy teszt
- Kedvenc zene a mai napra
- Politika
- Apple notebookok
- Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
- Medence topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen