- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Focit ugyan nem, de sportot ha nézek a YouTubeon, az általában olyan sport, amit elsősorban azért tekintek meg, mert nekem nincs rá lehetőségem, hogy teszem azt: felbiciklizzek az Alpok legmagasabb csúcsaira, vagy elpöfékeljek egy csomó naftát a szűk ír utakon keresztbeautózva vagy esetleg körebevitorlázzam a Földet. Hidd el, ha választhatnék a YT-s megtekintés és aközött, hogy én magam űzzem a dolgot, nem hezitálnék az utóbbi javára.
De itt másról van szó: rákattintasz az ikonra vagy megnézed YT-n? Nyilván én is belekukkantok egy-egy izgalmasabb SC2 meccsbe vagy valami easter-eggbe, ha egy ismerős átküldi vagy látom egy fansiteon. De itt az a lényeg, hogy tömegesen nézik az emberek, ahogy egy muksó kommentálja a saját játékát. Másképp szólva én itt az akadályt nem látom a "tömeg" előtt. A felhozott GTA5-ös példa persze áll, mert az ugye nincsen PC-n, de egy játék ára ma már eredeti kiadásban sem veri földhöz az embert, és nem hiszem azt sem, hogy a gépigényben maradtak volna le a userek. Szóval csúnyán szólva én kicsit "kocka-valóságshownak" fogom fel ezt a jelenséget. Szórakoztat, ki is kapcsol - ez igaz, csak valahogy célja nincsen. Ha játszik az ember, nem csak nézi, akkor ki is kapcsolódott, szórakozott is, meg jó esetben gondolkodott és valamit saját maga is elért a játék közben. Persze ez csak az én véleményem, kéretik nem megkövezni érte.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen