Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vamp

    senior tag

    Elég jó írás, aki abszolút laikus a témához, annak kötelező.

    A felsoroltakon kívül kell még jó adag pszichológia, mind vevőként, mind eladóként. Faterom d209-es dobozos mercit árult, 1,1 millió futtott km-el, széteső kasztnival, de hibátlan müszaki állapotban. A motor -20-ban első izzításra, dadogás nélkül indult, kb. beülsz és mész állapotban volt az egész kocsi, persze, ha arrébbálltál, a fele karosszéria ott maradt:D: Így is volt meghirdetve.

    Jön az első vevő, hajnalban, -14 fok. Indítja a verdát, majd azonnal üvegeli. Faterom kérdezi, ez mi volt? Mondja a csávó, így kell tesztelni, mennyire kopott a motor. Aha. A csávó szerintem az intenzíven lenne, ha az első jelre nem takarodik ki az udvarból. És még csak nem is tesó volt. Szerintem még csak fingja se volt róla, hogy kell kocsit venni. Vagy hogy ILLIK.

    10ből 7 telefonáló malacot kínál a kocsiért, 1 kismotort, 1 búzát/rozst/féldisznót, 1 pedig eljön, és megnézi. :D Katasztrófa, milyen emberek vannak. A totálkáros cliómmal 3an hívtak egy nap, és 4 különböző helyre akartak elrángatni, hogy vigyem mán le a kocsit, hadd nézze meg.

    A golfot meg úgy vettem, hívtak, hogy van eladó, másnap buszra ültem, beállítottam reggel az emberhez. A motor meleg volt, de a csávó egy mukkot nem szólt, már nyomta is a kezembe a kulcsot. Próbakör. Futómü, váltó ok, motor húz, lámpa ég. A kocsi szerintem rommá volt törve, de megfelelően kalapálták. Illetve, most már jönnek ki a problémák, de még viszonylag egyben van. Gyakorlatilag sz*rért-h*gyért vettem (1985/GTD/150E Ft), és a fele dolgot se néztem meg, mint ami a cikkben van.

Új hozzászólás Aktív témák