Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz Kalandor #56 üzenetére

    Pontosabban, a hátsó kipufogó dobot.Sok városi használat mellett olajsár csapódik (nem ég el) le.Ez meg is látszik a cső végén.Hosszú úton, ahol lehet menni 90-100-al aggyadneki! :D Hát az olyan mint egy füstbomba :Y Aki szembe jön is lelassít,mert nem lát semmit.Kb:15km után kiég,füst megszünik,érezhetően fürgébb lesz.A motort kb.20-25-e km ként szétkapom,megnézem,hogy rendben van e.Dugókon,hengerfejben,kipuff leömlőben lévő estleges koromlerakódástól megpucolom,(nekem nem nagyon van,mert a dugótetőt, hengerfej égésterét, kiömlő részeket felpolíroztam,így a mocsok nem nagyon tud mibe megkapaszkodni) :P
    Főtengely,hengerek,dugók,csapágyak,dug.gyűrűk,vezérlőtárcsák leellenőrizve,motor összerak. :)
    A trabi vezérlő elektronikája,pedig a kormány,és a vezetőoldali ülés között van elhelyezve. :P :P

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák