- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Drive
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
Új hozzászólás Aktív témák
-
csolaca68
tag
válasz smurfie #2765 üzenetére
Tudom, ez nem a Desire S fórum, de meg szeretném kérdezni, hogy mi van az én most negyedjére visszaküldött Desire S telómmal. Ha valóban ott dolgozol, meg tudod nézni mik voltak eddig a hibái. Kértem a cseréjét, de ti ezt elutasítjátok. Miért? De úgy látom a Desire S-hez hasonlóan a Sensationok között is sok a hibás készülék. Köszönöm előre is válaszod.
-
smurfie
csendes tag
válasz csolaca68 #2803 üzenetére
Ez a készülék valóban kalandos utat járt be.
1, illesztés, tisztítás (jelzem a 2 hetes készülékbe is bekerülhet olyan dolog ami gondot okoz)
2,ismét illesztés, igazítás -> kapott egy jegyzőkönyvet mely szerint a készülék a gyári paramétereknek megfelel
3, teljes burkolat csere annak ellenére, hogy előre leszögeztük, csak az Ön kérésére cseréljük ki a burkolatot és nem lesz jobb a készülék mint előtte <- ezt Ön elfogadtaA garanciális feltételek minden készülék eredeti dobozában megtalálható, de letölthető a htc honlapról vagy az e-care honlapjáról is -> még ha cserélné is a gyár a készüléket (de nem fogja, mert nem indokolt) akkor is a jelenlegi garancia "ketyegne" tovább.
-
csolaca68
tag
válasz smurfie #2804 üzenetére
Az engem nem zavarna, hogy milyen garancia ketyeg tovább. Én csak egy hibátlan telefont szeretnék ennyi pénzért. A két hetes telefonba biztos nem került semmi, mert tokban hordtam. Miért van az, hogy egyes telefonoknak semmi baja, némelyiket pedig nem lehet harmadjára se kipofozni? Mik azok a gyári paraméterek, mértékegységben meg vannak határozva, ha igen akkor ezeknek a réseknek egyformáknak kell lenniük?( Ön szerint az elfogadható, hogy teljes burkolatcsere után némelyik helyen milliméteres rés van stb.? Megpróbáltam eladni, de sajnos ilyen garanciajeggyel a kutyának sem kell. Mit tenne Ön az én helyembe? Elnézést Sensation tulajdonosoktól, hogy kellemetlenkedtem "náluk".
-
csolaca68
tag
Szerintem ez nem korrekt, hogy ennyit kifizetünk ezekért a telókért és kapunk egy csomó selejtet. Később padig nincs kivel tárgyalni.
[ Szerkesztve ]
-
Nikk
senior tag
válasz csolaca68 #2807 üzenetére
Ezt úgy hívják, hogy tömeggyártás... Sajnos a HTC is hajlamosabb egyre nagyobb tűrésekkel dolgozni. Egyre több a htc telefon, ehhez növelni kell a termelést, ehhez pedig több módon tudnak hozzá járulni. Vagy a gyártókapacitás növelésével, ami sok-sok pénz, vagy a tűrések növelésével, aminek a hátránya az, hogy több a selejt is...
DIGIC
-
szirtesp
tag
Korábban már volt kérdés, csak nem találom a választ:
Akkor most van fekete is meg szürke is?
Ha igen valaki(k) letuná(k) fotózni mindkettőt?Köszönöm
-
Nikk
senior tag
válasz gomsadi# #2809 üzenetére
Egyébként látod, hogy a szervíz azért elég magas minőségű. Máshonnan nem jönnének a panaszosok után úgy, mint ahogy az most is történt... Sőt, még adott esetben még a fejükre is.........
Jelenleg a htc előre menekül még úgy is, hogy egy-egy hibás darab kikerül a paicra és vállalják is ezekért a darabokért azt az ominózus felelőséget, ami a kütyük utalólagos javításában nyilvánul meg... Jelenleg olyan konkurensekkel kell megküzdeniek, mint két iszonyatos méretű kóreai gyártó. No és láthatóan jól csinálják, mert egyre többen vesznek htc telót. A választékuk szó szerint minden szegmenst lefed, ráadásul mindehez olyan felhasználói élményt és külcsínt társítanak, immáron teljesen szabadon módosítható verziókkal, amilyeneket a samsung vagy az lg még nem mert meglépni. Ezt is azért teszik, hogy kielemezzék, mit szeretnének a felhasználók. Ezt a custom romok népszerűsége alapján játsznyi könnyedséggel meg tudják találni. Ezek után több szem többet lát alapon még több funkciót és még annál is jobb optimalizáltságot fognak társítani a kütyüjeikhez...
Legalábbis ez az én teóriám...
DIGIC
-
Tibi09
tag
Nem tudom, hogy létezik-e, de ha igen, akkor érdekelne:
Egy olyan kimutatás, amely azt mutatja, hogy az egyszer szervizelt telefonok közül hány százalék kerül újra vissza a szervizbe.
-
gomsadi#
tag
Ez tetszik nekem is! De az nem, ha az adott alkatrészt rosszabbul építik be, mint amilyen volt! Ha tudják, ez a ház tures határon belül van, de 3 századdal, de van ott masik, ami csak 2 szazaddal, miért nem azt építik be. Ha egyszer a felhasználó pont azért küldte be, mert ilyen gondja van. Én pl erre gondoltam.
Have a Lot of Fun!!
-
Nikk
senior tag
válasz gomsadi# #2815 üzenetére
Az az igazság, hogy a gyárak alsó felső tűrésekkel dolgoznak, magyarul két oldalról van belőve az az érték, amekkorának lennie kell... Namármost, ha két ellendarab közül az egyik fele alsó a másik felső határértéket súrol, akkor könnyen lehet, hogy míg az egyik esetben full passzentos lesz a végeredmény, a másikban lötyögni fog. A darabokat pedig statisztikailag közelítik meg a gyárak. Van egy névérték, amitől +/- eltérnek a darabok. Az, hogy mennyire, azt egy 500 darabos (adott esetben) tételből vesznek 10-10 darab mintát és ha azok közül nincsbrossz, akkor mehet át felhasználásra. Ha van, akkor az egész tétel megy a kukába és újra felhasználják a darabokat. Ezt hívják tömegtermelésnek...
DIGIC
-
Nikk
senior tag
válasz knyitogato #2818 üzenetére
Nekem még full tiszta hál égnek... Meg kell keresni, hogy hol megy be aztán le kell fedni rendesen...
DIGIC
-
CrAck69
senior tag
valaki mondja már meg hol megy be a por
Egyszer fenn....
-
Nikk
senior tag
-
swapout
tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő ilyet: http://cgi.ebay.com/USB-Cradle-Battery-Charger-Dock-HTC-Sensation-4G-/260825250735?pt=PDA_Accessories&hash=item3cba657baf használ e valaki?? És ha igen milyen
Köszi a válaszokat előre is! -
t34_76
csendes tag
válasz gomsadi# #2815 üzenetére
ez jól hangzik, de gondolj bele: érkezik a gyárból 20 db előlap, érintőfelület, akármi. A beérkezett alkatrészeket ami gyári új, kezdje a szervizes technikus méricskélni és osztályozni, hogy ez a db +0,02-es stb. Mi van azon típusokkal ahol az illeszkedés több alkatrészből áll. A technikus álljon neki válogatni, miközben valószínűleg meg kell csinálnia a normáját. Hány típusa van a htc-nek?
-
Szerzs
csendes tag
http://www.expansys.hu/expansys-usb-cradle-for-htc-sensation-217574/
-
szasz1
tag
Érdekes, mert ugye az e-care azt mondta már másnak is hogy T-s telefont nem javítanak, erre a tegnap leadott telefonom jegyzőkönyvén az szerepel. "a termék teljeskörű bevizsgálása a helyszínen nem lehetséges, gyártói szervízbe továbbítva" ami ha nem tévedek az e-care egyedül itt magyaroszágon a htcnek
-
kchris78
veterán
nem tudom téma volt e itt de néztem a jelenlegi árát 143 speedshop, gsmbótokban 110.. ez elég nagy áresés, amikor a HD2-met vettem hónapokig meg sem moccant szinte az ára, betudható netán ez a sok hibának amit itt olvasok??
-
Xaels
félisten
válasz kchris78 #2833 üzenetére
110-ért olyat kapsz amihez nincs csak bolti 1 év garancia, nincs doboz és tartozékok csak legjobb esetben egy töltő és valószínűleg az ázsiai régióba szánt, magyar lokalizáció nélküli készülék. Rendes konstrukcióban mindenhol 140 körül alakul az ára.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Criton
veterán
A wifi problémát szerencsére eddig én nem észleltem, nem lesz kisebb a jel.
A porosodást főleg a kijelzőn látom most, remélem csak a fólia alatt.
De attól függetlenül, hogy tokban hordom, nagyon vonzza a port. Lekopogom más bajom nincs.
A HTC is belefogott rendesen a tömeggyártásba ez igaz.
Autógyárak is csinálnak selejteket, nem is keveset. -
Criton
veterán
válasz knyitogato #2818 üzenetére
Ez szerintem sajnos akkor ezek szerint a legtöbb legyártott készülékre igaz (Sensation).
Kétlem, hogy a HTC ezeknél a telefonoknál javítani fogja -
kokler
aktív tag
válasz szirtesp #2836 üzenetére
Az XXL-es 129-es az jó lenne, de azt még képesek doboz nélkül bubi fóliában csak töltővel adni (2 év gar). Ja és talán ma érkezik hozzájuk egyébként. A dobozos 134, mint szinte mindenhol 2 év garanciával.
Az xxl nagyon ellőtte magát nálam, mert átmentek nagybani piacba és két hozzá nem értő telefonos muci várja a hívásokat és semmit se tudnak pontosan (SZVSZ)!''Mindenhol jó, de nem vagyok otthon...
-
kchris78
veterán
értem értem.. sajnos a porosodás úgy látom típushiba . sajna ez az egyik legidegesítőbb hiba és legzavaróbb ami számomra létezhet egy telefonnál.. Nokia E7-em van, és ott az ilyen elképzelhetetlen, persze az OS más tészta meg a proc/stb (igaz a kijelző legalább újabb fajta AMOLED), de számomra ezek fontosabbak, konzervatív vagyok ezen a téren (régi symbianon nevelkedtem úgyhogy kibírom).
-
scapegt
senior tag
Nem éppen A Partneronál 2 év gari van rá és minden tartozékot ad hozzá! Sőt, eladás előtt mindig kipróbálja, hogy jó-e a telefon. Elég korrekt, én már kb 5 telefont vettem tőle. Omnia 2-nél még azt is "megengedte", hogy romozzak Nála 111e Ft jelenleg. A Gsmline csinál olyat (bocs a rossz reklámért), hogy nem ad csak töltőt + telefont annyiért amennyiért kiírják a honlapjukra. A Partnero sokszor még tőlük is olcsóbb, pedig dobozzal és minden gyári tartozékkal adja.
Criton: Ha van rajta fólia de nem púpos, akkor az a por bizony a gg és a kijelző között van ...
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz scapegt #2842 üzenetére
"A készülékek mindegyike ÚJ! Dobozos, Bontatlan Csomagolású Kártyafüggetlen. Gyártói vagy Bolt Garanciás. Magyar menüs és az összes Gyári hozzá tartózó tartozékot tartalmazza. " Ebből nekem nem jön le pontos info arról, hogy gyártói vagy bolti a garancia a 111.000HUF-os árért(erős a gyanúm, hogy bolti). A honlapjuk tragédia nincs külön adatlapja a készüléknek. Az, hogy neked eddig szerencséd volt velük az nem jelenti azt, hogy nincs vaj a fülük mögött.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Criton
veterán
válasz scapegt #2842 üzenetére
Jobb felső sarkában van egy púp. Amit nem nagyon tudok korrigálni.
Vagy vegyem le a fóliát és nézzem meg, hogy úgy poros-e? De akkor megint venni kell rá egyet ugye.
Ha még is a GG alatt lenne poros, garanciában az Ecare gondolom kicseréli, vagy tisztítja.
Mi a garancia akkor arra, hogy utána mondjuk nem porosodik?
Vagy a csere készüléknél (új készülék) nem lesznek ilyen problémák mint amiket ti írtok."Ha igaz, hogy ez a készülék hibás, mondhatni mindegyik amit kiadtak, legyártottak, akkor a HTC nek igenis lépnie kell"
Tegnap beszéltem az Ecare-el, és nem megy több Sensation szervizbe, mint más gyártó készüléke, mondhatni még kevés.
És ameddig nem tömeges a hiba, addig szerintem a HTC sem fog lépni.
Mondjuk én használom a telefont amire kell, nem nagyon szoktam a részletekbe elmerülni.
De az eddigi 2 oldal ahogy én láttam csak a Sensation szidása volt, nem tetszik (nekem)Én megvagyok a telefonnal elégedve, de ez a minden második hozzászólás, hogy komplett cserélik a telefont... ez nem jó, az nem jó....
Ilyenkor én is elbizonytalanodom
Partnerot én messziről kerülöm, 1x vettem náluk egy Nokia telefont független.
Vodafone -os dobozban adták és kiderült, hogy Angliában keresték.Lehet azóta változtak.
Szerk: most már azt is tudom a telefonomat mikor vették le a szalagról (gyártották) Köszönöm az Ecare- nek
A tiéteket mikor gyártották? Mert akkor valami "statot" lehet csinálni, hogy az xy hónapban legyártott telefonokból eddig mennyi ment vissza (szervizbe pld..).[ Szerkesztve ]
-
szirtesp
tag
Hát az nem jó. Én mindenképpen dobozosat szeretnék, és HTC garisat. Mondjuk aug végére tervezem a beruházást, remélem addigra lejjebb mennek az árak (vagy netalán a telenor is kegyeskedik árulni). Egyébkén nem értem hogy az xxl honlapján mért nincs kiirva hogy a 129-es nem dobozos
-
Xaels
félisten
válasz szirtesp #2846 üzenetére
[link] ezek a szerződött HTC partnerek, elvileg náluk érdemes keresgetni, bár biztos mind drágább mint a sufniGSM-ek és a Speedshop is művel érdekeseket néha.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Nikk
senior tag
Nem hiszem, hogy konkrét statot kiadnak... Amúgy szerintem erre a telóra teljesen felesleges a fólia. Megkarcolni úgy sem fogod tudni, érdemes megnézni pár tesztet gg-ről. Eleve ez az üveg, csak oldal irányú behatásokra érzékeny, ezért lehet látni annyi törött iphonet. Mivel az körbe üveg, ezért oldalról semmi sem védi. Ez a teló viszont egy masszív alukávás darab, ergo az megvédi az ilyen jellegů behatásoktól. Szemből érkező hatásra, meg nagyon ellenálló. Karcos kijelzőt még nem láttam gg-ből. Sőt a régebbi telóm, amit nem ggvel szereltek, az sem karcos, pedig volt leejtve is meg rápakolva mindenféle... Szal szerintem a fóliának kevesebb haszna van mint előnye. Ha más nem az alá került por fogja szétkarcolni a kijelzőt, de semmi képp sem az ujjad, a zsebed, vagy a tok amiben hordod. A leejtés ellen meg a fólia sem véd...
DIGIC
Új hozzászólás Aktív témák
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Spórolós topik
- World of Tanks - MMO
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest