- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
NY_A
őstag
Basszus ilyen erővel azt is kipróbálhatom, hogy veszek egy tabletra való fóliát és az üvegfóliát, vagy "edzett üveg kijelzővédőt" (hogy nehogy belekössenek ) körbevágom.
-
Tokko
csendes tag
Én Vodafone nál vettem.. De
Független.. És ügyintézők a telefonba erőszakosan bizonygatták hogy függő és nem duál simes.. 3 x is hívtam őket mert néha nem mindegy kivel beszél az ember... utolsó emberke azt mondta nincs ds.. És nem tud válaszolni a többi kérdésre .. De ami ds pl p20 lite ds az első sim helyen voda függő a második független.. De ebből ők nem árulnak ds t.. Na ennyit a voda tájékoztásrol.. Az jött le hogy a tiltás miatt nem reklámozzák.. Mert a 2. Imei nem is szerepel egyik papíron( gari , számla) szerződésen sem. -
kakuk.tamas
addikt
Erre a telefonra nincs prémium gari?
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
kali
legenda
válasz kakuk.tamas #3804 üzenetére
Ha a harmadik évre gondolsz, az már a Mate 10-re sem volt, a Mate 9 és a P10 széria volt érintett.
[ Szerkesztve ]
-
kakuk.tamas
addikt
És a kijelző cserés gari? Erre nem vonatkozik?
Miért van az, hogy az aktuális P széria megkapja ezeket, a feljebb lévő Mate meg nem?Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
kali
legenda
válasz kakuk.tamas #3806 üzenetére
Azt csak a gyártó tudja, bár már csak a 3 hónapos kijelző garancia kérdéses, más már a P és Mate szériás elődöknél sem volt.
A fenti 3 hónaposat a Mate 10 Pro-nál sem promotálták külön, illetve olyan regisztrációs feltétel nem volt még, mint később a P20 szériánál, de volt olyan, akinek attól függetlenül díjmentesen cserélték a berepedt kijelzőt, szóval a fene tudja, akár a Mate 20 szériánál is élhet így is a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Tokko
csendes tag
Ha bontott a doboz akkor az ua mint ha kapnál egy új telefont doboz nélkül.. Úgy is csal akkor kerül vissza bele ha eladód.. (gondolom) de nézted nem azt a dobozt küldtek vissza amiben a régi volt...? Mint pl nekem ha n mondják akkor oda adom és vissza kapom... Sok jelentősége nincs mert a garancia papíron be van írva mint pl nekem hogy 3.imei számos csere.
De ha 3 napon belül viszed vissza vagy online vetted (14nap)akkor lehet adnak új full dobozosat. Nekem a mai friss munkalapon ott van hogy ez az új Tesztelve van.. -
Tokko
csendes tag
Mint én pl az első m20p el... P20 pro hátlapfóliát raktam
rá(kivagtam) mert a
gyári feljőtt és tokot akkor nem kaptam rá... De ez a autó fólia érdekes lehet. 🤣😂 Biztos jól mutatna rajta, kb mint egy melós telo🤓
Kali : ha nincs a listán higy élne rá a 3 hónapos kJ gari?
Egy jól bevált p20 p20 p nem hiába kapta meg.. Nem sűrűn viszik vissza ahogy nézem... Ilyenkor a hirdetős oldalak tele vannak törött repedt kijelzős Samukkal... P20. P20 p bol nem láttam egyet sem... Pedig sok 3 hónapnál régebbi készülék van fent.. Tudom. Mert keresek...
vissza sírom a megbízható jól bevált kijelzőt... De ha nincs akkor nincs... Most ez a hajlított kijelző ahogy tudom első próbálkozás... Volt is gebasz rendesen.. De nem látom hogy ebből annyi rommá tört darab lenne mint a kő konkurens gyártónál... Plusz egy jó pont a negatív tapasztalatok mellé....[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Uram isten, ember!! Te aztán igazán ráérsz... Köszönöm a felvilágosítást, 5 éve dolgozom csak velük, napi szinten... Most komolyan abba kötöttél bele, hogy a köznyelvben hogyan használjuk?
Ennyi erővel olyan sincs, hogy "szemüveg", mert az látássegítő lencse, ami üvegből készült... Az üvegszem ellenben más kérdés, ugyebár Felesleges nyelvtan náciskodni, miközben a köznyevben létező szó lett az üvegfólia, bármennyire is okos vagy és igazad van! Technikailag tökéletesen igazad van, de ha az emag és a MediaMarkt használhatja hivatalos termék névnek, akkor engedd meg kérlek, hogy mi, halandó, tudatlan emberek is üvegfóliázzunk a fórumon
De a remek észrevételért és bátorságért 10 pont a Griffendélnek
-
vasi89
addikt
egyébként a hajlított kijelző senkinek nem sikerült elsőre. Az s7e jelenleg is szériahibával küzd ami csak azért gáz mert általában 2 év után jön elő a probléma. A rózsaszín csík a kijelzőben. Most ez itt nem Samsung fikázás, hanem csak mielőtt pálcát törne mindenki a huawei felett, ezeket nem szabad elfelejteni. Ettől függetlenül Ők csinálhatták volna jól de nem sikerült.
-
NY_A
őstag
Nekem épp most jött egy frissítés. 146 a vége. 559 mega. Azt írja javítja az arcfelismerést, az ujjlenyomat érzékelést, és a navigációt.
[ Szerkesztve ]
-
NY_A
őstag
-
NY_A
őstag
Én amikor átvettem a csere készülket, már rajta volt a 122patch1 nevű frissítés, csak még nem volt telepítve. Kollégámnak ugyan így Telekomtól vásárolt M20P van csak még a hibás lg kijelzővel (az is zöld) , neki még a patch1 nem jött azóta sem. Nem tudom minek a függvénye ez.
Már a Mate 9 estén is így volt, teljesen random jöttek a frissítéseket ugyan olyan eszközökre.[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz szlaci888 #3823 üzenetére
Én még nem kaptam meg az új készüléket de ha meglesz kíváncsiságból megnézem visszaállítás előtt, hogy tele van e előretelepített telenor alkalmazással mert, ha nincs akkor tényleg semmi köze hozzá a szolgáltatónak.
@k3z3w: nah ezt jó tudni. Az s7nél rendre hetekkel vagy hónappal később jött még a biztonsági frissítés is.
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Ez most kivételesen nem a szolgáltatón múlik. A Huawei-nek van egy (számukra) jól bevált frissítési menet.
Itt IMEI szám alapján (általában gyártási idő szerint plusz régió függő is) folyamatosan szorják ki a frissítésseket a készülékekre. Azt próbálják elkerülni, ami a Sony-val számtalanszor, de azért más gyártóval is előfordult már, hogy kiadja a frissítést az összes telefonra és van valami hatalmas bug. Inkább szépen lassan adja ki, one-by-one, inkább a biztosra mennek. Az már kérdés, hogy akinek novemberi gyártású a készüléke pl, az hetekkel később kapja meg... -
WiZARD
addikt
-
Krinyo
senior tag
Kíváncsi leszek Telekomnál mennyi idő lesz, mire megjön ez a frissítés.
-
kali
legenda
Igen, a szolgáltatón is át kell mennie, de a Huawei IMEI alapján is szortíroz még azonos kategórián belül is, ezért nem ritka a több napos, de akár hetes vagy hónapos eltérés sem az azonos csoportba tartozó készülékek között.
Az viszont nem feltétlenül igaz, hogy a szolgáltatók sokat ülnek rajta, változó inkább, hogy melyik van jobban akaródzása, illetve ha valamelyiknek problémája akad a frissítés tekintetében valamivel, akkor elhúzódhat a javítás.
Mate 10 Pro-nál volt olyan, hogy például a Telekom hamarabb kiadott egy frissítést, mint érkezett az a nem szolgáltatós, vagy a többi szolgáltatós készülékre, később meg a Telenor volt gyors - igaz, köszönhetően részben egy hibának, ami a 4G hálózatukon adódott.
Note9-em van most, itt egyedül a Telekom adja ki gyorsan, napokkal a független után és kellően sűrűn a frissítéseket, a Telenor és a Vodafone komoly lemaradásban van, még szerencse, hogy a Samsungnál egyszerűen megoldható alternatív módon a frissítés, ha valaki nem akar várni a szolgáltatójára. -
veterán
Én szombaton vettem Telekom, és amint bekapcsoltam már ez a frissítés fogadott, hogy telepítsem.
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 821 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
vasi89
addikt
köszi mindenkinek a felvilágosítást
@Emu: ez már haladás h nem is szórják tele a saját cuccukkal.
-
thomas92
aktív tag
válasz xedamen #3793 üzenetére
Nem akarok beleszólni, ne értsd félre, de ha emlékeim nem csalnak, amíg téged is érintett a kijelző probléma, te is erről írtál. Jelenleg vannak bőven mások, akiknél fenn áll a probléma és szerintem ők örülnének a legjobban, ha már nem erről kellene fórumtársaikkal beszélni és infót cserélni. Egyébként nem a hiba,hanem a szerviz, gyártó hozzáállása a legidegőrlőbb. (Személyes tapasztalat.) Peace.
-
NY_A
őstag
válasz gergotakacs #3833 üzenetére
Igen, közben az is eszembe jutott, hogy a ragasztó is amivel kezelve van nem egy könnyen lemosható dolog. Vegyszer kell hozzá. Nem szívesen sikálnám a kijelzőt különféle kemikáliákkal, hogy lejöjjön róla.
Mindegy csak egy hirtelen, rövidzárlatos ötlet volt. -
xedamen
senior tag
válasz thomas92 #3835 üzenetére
Igen, teljesen jogos, így van. Én is leírtam a személyes tapasztalataimat a 3 napos cseréimmel kapcsolatosan, de mikor azonos kérdéseket tesszük fel századjára:
- Cseréli a Huawei a készüléket?
- Hány nap a szervíz?
- Tartozékot lehet elcsalni jó magyar módjára?
- Lehet tudni előre, hogy BOE vagy LG?
- Függő a készülék?
- és társaiNa ezeket össze lehetne szedni szépen. Ne érts félre, nem azzal van bajom, ha valaki leírja, hogy mi volt a menete a cserének, a személyes tapasztalat megosztása igenis fontos. Csak a folyamatos ismétléseket lehetne kikerülni egy kis összefoglalóval.
-
gcsabi94
csendes tag
Most látom a TMX oldalán, hogy én is csereutalványt kaptam a kijelző miatt. Telefonban azt mondták, hogy innen még 2-3 munkanap míg mehetek a csereutalványért. Ez komoly? Nem lehet menni a forgalmazóhoz a feltöltött dokumentummal?
Nagyon felemás az egész, most mehetek megint a Telekomhoz, ott most vagy van raktáron vagy nincs. Ha van is, az még mindig lehet zöldülős kijelző. És akkor kezdhetem előről megint. Kezdik elvenni a kedvem, pedig nagyon vártam ezt a telefont... -
kakuk100
őstag
Sziasztok!
Akinek LG kijelzős telefonja van az mind elkezd zöldülni, vagy csak bizonyos %-ban? Van akinek LG kijelzős és nem zöldül?
Köszi. -
NY_A
őstag
válasz gcsabi94 #3840 üzenetére
Leürült a készletük vagy mi történt? Van itt más is aki csereutalványt kapott?
Kollégám is a napokban készült elvinni, de akkor szerintem még várni fog vele.
Örülök, hogy én már túl vagyok rajta, és viszonylag gyorsan is ment. Azóta is hibátlanul üzemel, nagyon jó cucc. -
vasi89
addikt
Pont most beszéltem velük ma is mert tegnapi infót nem kaptam. Azt mondták, hogy már tegnap kész volt a telefon és újat kapok de az adminisztrációra várni kell még nem tudják mennyit... Érdekes, hogy a tmx keresője az előbb váltott státuszt, eddig javítás alatt volt de a munkalapon is az van h már tegnap kész voltak. Szóval most ott pihen a józsef körúton a telefon de átvenni nem tudom.. Fantasztikusan kezelik most már a cseréket. Szerintem amelyik cégnél van raktáron az csereutalványt kap. Én telenoros vagyok és náluk ugye nincs szóval ki lettem volna segítve a csereutalvánnyal.
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus rog phone 8 pro garis, magyar
- Eladó Sony M4 Aqva Vízálló 4g Lte Képesek Fehér Független Szép Állapotú Hibátlanul Müködik Jó Akkuva
- Xiaomi Poco F6 - csúcsteljesítmény kedvező áron - Snapdragon 8s Gen3 - 12/512 fekete - ÚJ
- Apple iPhone 13 PRO 128gb Sierra Blue
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB új BONTATLAN 3év garancia + ReGalaxy
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen