Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz szp1 #2 üzenetére

    Igenám, csakhogy a távközlési cégek úgy akarnak ebből a reklámbevételből részesülni, hogy az ennek a kitermelését lehetővé tevő tartalom előállítói, tartalomszolgáltatói kockázatot nem ők viselik, mint ahogy az ehhez szükséges innováció, ötlet, nóvum sem az ő fejükből pattant ki.

    Teszem azt ha a youtube veszteségs volna, a telco ugyanúgy benyújtaná a bérelt kapacitás után a számlát, és nem érdekelné, hogy a googlnek ez mekkora veszteség. Viszont látva, hogy mennyire jó ötlet volt (=nyereséges), a javakból azért részesülni akar.

    Hát ez nem így működik.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák