Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yushchenko

    őstag

    válasz #64791808 #6 üzenetére

    Hát igen nagyon béna emberek telemarketingelnek sajna(nekem már volt 1 év MÁV információ gyakorlatom :DDD ). De néha a kérdőívek is nagyon gázak. Fél órán keresztül ugyanazt kell kérdezni, 100 féle képpen. Kegyetlen monoton és szar meló. Ennél egy fokkal jobb amikor már magadtól szövegelsz, azt már-már élveztem is, de a monitorrol olvasás szar :(

  • mrlujoak

    veterán

    válasz #64791808 #6 üzenetére

    Szia!

    Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?''

    Ez nálunk - merthogy én jelenleg is egy ilyen cégnél dolgozom, már nem operátorként - nulla, azaz 0 pontot ért volna egy felvételin, avagy egy teljesítménymérésnél.
    Miért?
    Mert a mondandódra/kérdésedre az automatikus válasz: Nem.
    Igényfelmérés nincs, a feltételes mód ''zavarhatom-e'' nem saleses berkekbe való, illetve miért akarná az operátor a nem megfelelő személynek kínálni portékáját.

    Ha valakit felhívsz - komoly szándékkal - az mindenre gondol, csak arra nem, hogy te neki tényleg előnyös ajánlatot teszel.

    A legelső - bemutatkozás után - hogy tisztázd kivel is beszélsz, illetve kit keresel.
    Ezután igényfelmérés következik, majd miután behatároltad az ügyfelet, annak igényeit, akkor teszel neki egy, a számára előnyös ajánlatot.

    Séma: Üdvözlöm! Z.Zs vagyok, és a V-Tel megbízásából telefonálok/hívom Önt.
    A telefon előfizetőjét, A.B-t keresem.
    Üdvözlöm!
    Tudunk beszélni/tud szánni rám néhány percet? Rendben.El kell mondjam/tájékoztatom, hogy beszélgetésünket az adatai védelme érdekében rögzítjük! - Amennyiben ez már problémát okoz, akkor kiofgáskezelés.
    Gondolom Ön is hallott már...
    Ugye Ön is szeretne...
    Elképzelte már...

    ...szóval akkor az unokáját szokta inkább hívni, és ezért ugrik meg a számlája.
    Látja, tudok Önnek segíteni abban, hogy ne kelljen a továbbiakban ennyit fizetnie.
    Ezt úgy tudja Ön ...


    Szóval ez az egyik legalapabb séma.
    Soha nem szabad ledarálni a tényeket, mert egy ügyfél egy adott szituációban 4-5 infónál többet nem képes megjegyezni.

    Na de ennyit erről. Ennek a szakmának is megvan a követelménye, és olvastam előbb, valakit nem vettek fel.
    Ezekszerint nem termett erre a melóra.

    mrlujoak



    [Szerkesztve]

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák