Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crystalheart

    senior tag

    válasz DarkByte #31 üzenetére

    Hehe, ezt mondjuk iskolája válogatja. Azt hiszem a minimum 1 év ilyen tárgyakból szakiskolákban, annyit mindenki kibír fél lábon és közel 0 agyterheléssel is. :D Az egyéves tárgyakból bőven elég a 2es, bár pl bioszból az istenért sem sikerül 4esnél rosszabbat összehoznom 0 tanulással. Nekem biosz, kémia és földrajz volt ilyen. Ezen kívül olyan, amit igazság szerint nem nagyon fogok a fő szakirányomban, a programozásban használni, az az irodalom, nyelvtan, történelem, fizika. Ezek közül legértelmetlenebbnek különös mód a fizikát találom, 4 év alatt annyit jegyeztem meg belőle, amennyit a másik, tőle független órán, elektrón megtanultam 2 év alatt... Nyelvtanórákon főleg stílusokkal és szövegalkotássla foglalkoztunk, ez tényleg fontos dolog. Az irodalom fontosságát azt hiszem, nem kell hangsúlyoznom... Bár szinte ugyanazt tanultuk, mint általánosban, de más műveket és teljesen más aspektusból, hiszen már jobban átláthattuk az összefüggéseket. Történelem szintúgy. Az egész tanár kérdése, szinte nincs értelmes ember, aki en élvezné a történelmet egy jó előadásban, alig évszámmal. A mi töritanárunk csak azokat az évszámkokat kérte, amik kellettek érettségihez is, egyébként pedig természetesen összefüggéseiben vizsgálta és mutatta be a tényeket. nem mellesleg szinte minden órán dőltünk a röhögéstől. :) (Egyszer behozott egy régi matekmunkafüzetet... Képzeljétek csak el azokat a komcsi példákat :D ''Míg Földes József kulák aratáskor 50 mázsa búzát arat, addig Kaszás Endre termelőszövetkezeti dolgozó ugyanakkora földterületen 125 mázsányit. Mennyiszer több termést takaríthat be Kaszás Endre, mint Földes József kulák?'' :DDD:DDD)

    Abszolút tanár kérdése. Én inkább csak a tanárképzést reformálnám meg, az érdekes oktatást helyezve a középpontba.

Új hozzászólás Aktív témák